Auto New york

  • Ann

    Eindelijk een een forum laten we er met z'n alle een leuk forum van maken.

    Eind juni gaan ik voor 4 weken naar Amerika beginnen in Washington dc pik daar de huurauto op.

    De laatste 4 dagen verblijven mij in New York hebben nog geen hotel geboekt.

    Eigenlijk is ons plan om de auto in te leveren (wij vertrekken vanaf JFK) en dan naar het hotel te gaan voor de laatste dagen.

    In de NY heb je niks aan de car en het kost naar mijn idee een heleboel parking money

    Wie heeft voor ons een tip voor een hotel wat vanaf het vliegveld goed te bereiken is met het openbaar vervoer en toch een beetje centraal gelegen is om alle highlichts te bezichtigen.

    Maar toch een beetje betaalbaar is ik schrik van de prijzen

    Ikben benieuwd en wacht af thanks Ann.

  • Yvette

    Hallo Ann,

    Ik weet niet of het nu de bedoeling is om de auto in te leveren bij JFK (zo begrijp ik het wel uit je berichtje) maar ik zou je aanraden om dit niet te doen.

    Je wilt toch naar een hotel in de stad, rij lekker daar naartoe en drop je spullen in het hotel en doe dan je auto inleveren bij een stadskantoor.

    Dit scheelt je het regelen van vervoer vanaf JFK naar je hotel in de stad en het scheelt je extra drop off kosten.

    Je hebt drop off kosten omdat je de auto ophaalt in Washington maar terugbrengt in een andere stad, maar je betaalt ook nog eens extra drop off kosten als je je auto terugbrengt bij een vliegveld dan bij een stadskantoor.

    Ik hoop dat je iets aan deze info hebt.

    Heel veel suc 6. en plezier gewenst.

    Yvette

  • Dianne

    Hoi Ann,

    Wij gaan in mei voor de 1e keer naar Amerika : 4 dagen New York en daarna naar Flordida.

    Wij hebben het Pennsylvania Hotel geboekt via OAD-reizen. De prijs is 44 euro pppn. Niet goedkoop maar tenminste wel eigen badkamer en hartstikke centraal in Manhattan, vlakbij Pennstation/Broadway.

    Succes met het vinden van een leuk hotel

    Dianne

  • Ann

    hallo Yvette,

    Bedankt voor je reactie,wij hebben de auto nog niet gereserveerd.

    Wat betreft het inleveren van de auto,ligt dat er nog aan bij welk verhuur bedrijf je dit doet.

    Is het tevens raadzaam om pas bij aankomst in Washington een auto te huren?

    Of via internet ?

    Als je nog meer tips hebt hou ik me aanbevolen.

    Groetjes Ann

    Hallo Diana.

    Ik heb even het hotel van jullie opgezocht maar het is een leuke prijs,het vervelende is dat wij voor het dubbele bedrag moeten ivm de maand juli.

    Maar wel bedankt voor het reageren.

    Groetjes Ann

  • annemarie

    kijk anders eens op www.expedia.nl of www. vakantiereiswijzer.nl

    daar vind je ook allerlei hotelletjes en vaak nog goedkoper dan het reisbureau.