eerste middag

  • Christa

    Hoi,

    Wij komen in het begin van de middag aan in New York. Ik verwacht dat we halverwege de middag in ons hotel aankomen. Nu blijven we meerdere dagen in New York. Maar wat kunnen we in die paar uurtjes de eerste middag (en avond doen)? Ik dacht zelf het empire state building, omdat het ook al tegen de avond loopt. Wie heeft andere tips (ook voor de eerste avond)?

    De tweede avond gaan we naar een broadway show (the lion king).

    Groetjes,

    Christa.

  • roos

    iets echt amerikaans is natuurlijk om naar een ballgame te gaan!!!! wij hebben via de newyork pagina gezocht en je kunt zo via internet boeken! enjoy!

  • Petra/VS

    Ja, het Empire State building zou je kunnen doen. Maar ik zou eerst gewoon rondlopen en de sfeer proeven. Je zult waarschijnlijk flink moe zijn van de vlucht en jet lag, dus buiten lopen helpt dan wel wakker te blijven.

    Vooral als het donker is is Times Square met al zijn neon al een hele belevenis, de enorme Toys R Us en de Virgin Mega Store daar zijn tot midden in de nacht geopend, alsmede een heel stel andere winkels. Dus dat zou ik voor 's avonds aanraden.

  • Christa

    Bedankt voor de reacties.

    Wij hebben eigenlijk nooit last van een jet-lag. En maken de eerste paar uren altijd gebruik om de omgeving te verkennen.

    Groetjes,

    Christa.

  • Frank

    Hoi Christa,

    Beter om 's ochtends voor een uur of 11 het Empire State te bezoeken.

    's middags kunnen de wachttijden , inclusief het kopen van een kaartje , oplopen tot twee uur, en dat lijkt me niet ideaal als je net uit het vliegtuig stapt.

    Zonde als je in de rij staat te verbijten….. :-)

    grtn

    Frank