s'avonds New York

  • America1980

    Ik ga misschien in de herfstvakantie naar New York. En nou vroeg ik me af of het ook gevaarlijk is om s'avonds (2 meiden) over straat te lopen in New York?

    We willen een hotel vlakbij Times Square.

    We willen 6 dagen,4 nachten naar New York, is dat genoeg?Eingelijk is dat natuurlijk nooit genoeg, voor een stad zoals New York, maar heb je dan tijd genoeg om veel te kunnen zien?

    Alvast bedankt voor het reageren!

  • Aïda

    New York is stukken veiliger dan Amsterdam! (om maar eens wat te noemen)

    En inderdaad, in New York kun je nooit tijd genoeg hebben maar in die tijd dat jullie er zijn kun je best heel veel zien hoor.

  • Poca

    Ja leuk, ben vorig jaar 2 keer geweest en de 1e keer 5 dagen maar ben nog eens terug gegaan 2 mnd. later om alles nog op mijn gemak te bekijken want t weer was de eerste keer niet echt lekker. Neem altijd n paraplu mee naar NY!! Daarna was ik in hartje zomer en t was te gek, veel gezien en gedaan! Wat minder is dat je bij aankomst best last kan hebben van een jetlag, ik wel dus en voor dat die echt weg was ging 3 dagen overheen. Maar iedereen reageert er anders op. Have fun!! Enne wat gevaar betreft, valt best mee zolang je maar in t levende gedeelte blijft, geen acherbuurten of in de metrostations snachts….niet verstandig…..

  • spike

    om 22.00 uur sluiten de winkels. en je zal je verbazen hoe snel iedereen opeens weg is. zorg gewoon dat je dan niet al te ver uit de buurt van je hotel zit. wij vonden het in ieder geval niet zo prettig. zie je toch wat ongure types lopen. ga in geen geval met de metro 's avonds!!

  • Natasja L.

    Ik voel me in New York erg op mijn gemak, en heb me er nog geen seconde onveilig gevoeld. Ik hou ook wel van de drukte en hectiek die in New York heerst. Als je angstvallig gaat lopen doen, dan trek je misschien wel de verkeerde mensen aan. Zoek het ook niet op, ga niet 's avonds door Central Park lopen (na zonsondergang). Ga ook niet in smalle steegjes lopen of verlaten straten. Je merkt het ook vind ik als je een verkeerde straat bent ingelopen, het voelt dan gelijk anders. Je zal overdag ook weleens aangesproken worden, als je in Central Park zit bijvoorbeeld, raak niet gelijk in paniek, niet alle mensen zijn kwaad gezind, sommige willen gewoon een gesprek aangaan. Als je vlakbij Time Square zit met je hotel, moet dat al helemaal geen probleem zijn. Daar is het altijd druk. Of de duur van je vakantie genoeg is, ligt aan jezelf. Als je van musea houdt dan ben je daar wel wat tijd aan kwijt, wil je alleen maar shoppen en de belangrijkste bezienswaardigheden zien dan heb je wel genoeg aan die dagen. Het is dan een kwestie van alles goed plannen. Ik vind dat je niet uitgekeken raakt in New York. Ik kan er geen genoeg van krijgen….

  • loka

    Er der noget galt med din penis, og du ved ikke, hvad du skal gøre? Lad være med at prutte, fordi der er en kur! Jeg anbefaler dig at prøve det her på denne Klik her -side, da det er her jeg bliver ved med at få pikproblemer.

  • Sonic_Ape

    Es como en todas partes, solo tienes que tener cuidado en la medida adecuada. Puedes pasar buenas tardes en esa ciudad, tiene una gran vida nocturna con muchos dulces.

  • Sonic_Ape

    Het beste wat je kunt doen is altijd in een groep lopen, met vriendinnen, plezier hebben en voor elkaar zorgen zoals je normaal gesproken doet als je 's avonds naar clubs gaat.