2e keer naar new york, tegenvaller?

  • Jerone

    Nie gehad! Ik ga in oktober voor 3e x en kan nie wachten! Je kunt iedere keer andere dingen doen. Maar da's persoonlijk natuurlijk. Ik ben er zelf helemaal verslingerd aan!!! Ben trouwens nooit in dat hete weer geweest, allen voor- en najaar en dat lijken me de mooiste tijden.

  • Anna

    Hallo Allemaal,

    Wij zijn 2 weken geleden voor 8 dagen naar New York geweest. We waren vorig jaar ook geweest en helemaal verslaafd, echter viel het mij dit jaar toch wel tegen. Ik denk dat wij het in gedachten tot leuker hebben gemaakt dan dat het daadwerkelijk was. En het ?nieuwe? was er denk ik ook vanaf. Ik moet ook zeggen dat het erg warm was?.ong 36 graden.

    Wie heeft dit ook gehad, dat het toch wat tegenviel?

    Groetjes!!

  • Peter

    Ik sluit me bij Jerone aan.

  • Anna

    We deden ook andere dingen als vorig jaar hoor, we vonden het zelf een beetje tegenvallen dus. Omdat je het ook voor jezelf ophemelt….zo bijzonder is het nou ook weer niet….

  • Jerone

    Okay, dat kan natuurlijk. Maar ik ben in april voor de 2e x geweets, en ik had dezelfde “thrill” als de 1e keer, was nix mijnder geworden. Nu ga ik in oktober weer en da doe ik nie voor nix. Maar goed, zoals ik al zei, dat is persoonlijk natuurlijk. Zodra ik weer in NL ben begin ik alweer te bedenken wanneer ik weer kan gaan en wat ik de volgende x allemaal ga doen. Mooi toch voor jezelf dat je dit weet, want dan kan je de volgende x je geld wel beter besteden aan een andere bestemming…;-)

  • Anna

    Ja voor onze gevoel hadden we het nu wel gezien, tuurlijk hebben we niet alles al gezien…

    Het is en blijft natuurlijk een geweldige stad hoor, kan het iedereen aanraden, maar de volgende keer gaan we inderdaad naar een andere bestemming. En misschien dat we over een paar jaar we ff gaan kijken.

    Wat ons dit jaar trouwens erg opviel was hoe het winkelpersoneel is. Ook het personeels in Starbucks en McDonalds etc. Ze roepen hard; Next, als je aan de beurt bent, als je niet snel genoeg reageert dan roepen ze het nog een paar keer maar net ff harder…. En vervolgens word je geholpen met een snelheid van een slak of misschien nog wel langzamer. Het personeel gaat ook nog lekker met elkaar kletsen etc. Het viel ons echt op, en ik vond het behoorlijk irritant, ze werken misschien wel langere dagen maar op die manier kan ik dat ook wel.

  • hubert

    Ik vind NYC helemaal niet zo bijzonder als de wereld je doet geloven. Toch wil ik er elk jaar naartoe. En na 5 dagen ben ik er wel weer klaar mee. En in de taxi naar het vliegveld mis ik NYC alweer. Weet niet wat het is. Das denk ik NYC.

  • Willemijn

    De thrill van NY is “ het er zijn”. Het zijn niet de attracties, het zijn niet de mensen en het is niet het weer. Het is het er zijn en daar deel van uitmaken. Ik kan me indenken dat je er als je er voor de tweede keer als toerist komt en je een beetje dezelfde dingen doet het niet echt leuk is maar dat moet je ook niet doen, Je moet in de stad opgaan, gewoon uit je hotel lopen en aan de wandel gaan. Ik ben er nu vier keer geweest, alle vier de keren anders en alle vier de keren helemaal goed.

    Maar ik ga er ook niet meer naar toe met het “ik moet alles zien en alle attracties hebben gezien” het is gewoon doen alsof je er een weekje woont. Showtje pakken, filmpje zien, vies en lekker amerikaans eten, wandelen totdat je voeten er van afvallen en vooral om je heen kijken. Maar ik geef direct toe, als je dat gevoel niet hebt moet je gewoon de volgende keer naar een andere stad gaan, er zijin zoveel leuke steden op de wereld !

  • loka

    Non preoccuparti se il tuo uccello non si alza più, dovresti solo provare ad attirare l'attenzione su visita questo sito perché ho trovato una buona soluzione per il problema del pene qui, dovresti provare anche questo