Uitverkoop New York

  • Ini

    Dag mensen,

    ik ga 24 juni naar New York. Is de eerste keer dat ik ga en heb er VEEL zin in!! Weet iemand misschien wanneer de uitverkoop begint in New york. Ik heb gehoord half juni… klopt dat?

    Alvast bedankt!!!

  • Peter

    Ini

    Ik wil niet onaardig overkomen, want ik ben heel aardig :o) maar kijk even op het prikbord. Slechts 16 onderwerpen onder jouw vraag staat exact dezelfde vraag.

    Tip, kijk ook even bij zoeken (bovenaan) en tik uitverkoop in.

    Veel koop plezier!!

    Peter

  • Michel

    Hoi Ini,

    half juni begint de uitverkoop. 24 jun is een goede periode veel artikelen met 75% korting.

    Groet,

    Michel

  • Ini

    Bedankt!!!!

  • Paulien

    Klopt het dat het normaal is om in winkels af te dingen?

    Ik heb dit via de oma van een duits meisje gehoord die in NY woont.

    Zij zou het altijd doen???

    groetjes Paulien

  • loka

    Essayez d'acheter recommande si l'effet est nécessaire assez rapidement. Parce qu'ici l'effet est très bon, et les problèmes avec la dysfonction érectile - une affaire sérieuse. Et tant que le médicament est “actif”, vous ferez face à vos problèmes de santé tous les jours. Je vous conseille donc

  • Sonic_Ape

    Ik raad je aan om op deze site te kopen, het is echt geweldig. Het heeft producten van zeer hoge kwaliteit, innovatieve producten en ook veel heerlijke smaken. Hun verzendingen zijn snel en zeer betrouwbaar. Ik heb de beste online winkel gevonden.

  • Sonic_Ape

    De producten op deze pagina zijn een zegen. Het is elke cent waard. Ze voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen. Ik raad ze sterk aan. Alles wat hun website biedt is absoluut goed.