met kind van 1 jaar naar NY

  • linda

    Ik zit er aan te denken om mijn man te verrassen met 5 dagen New York we zijn er vorig jaar geweest in de winter en nu wil ik rond maart/april gaan.

    We hebben nu ook een kleine meid van 1 jaar die we graag mee willen nemen is dit the doen in New York of niet.

    Zo niet dan gaan we niet.

    Zou graag ervaringen horen van mensen die er ook met kleine kids zijn geweest!!

    Thanks

  • Bushmaster

    Ik heb geen ervaring, maar lijt me heel lastig in New York,

    aangezien je nogaal veel “moet” lopen.

    Alle ingangen van de straat naar de metro zijn trappen, wat het lastig maakt met een wandelwagen.

    Ook de vliegreis van 8 uur lijkt me niet prettig voor iemand van die leeftijd, en als het een “huilbaby” blijkt tijdens de vlucht, dan maak je daar ook geen vrienden.

    Dus laat de kleine mooi in nederland bij Opa/Oma

  • linda

    Bedankt voor je antwoord maar ze heeft al een keer gevlogen.

    En zonder kind gaan we niet.

  • Bushmaster

    “Bedankt voor je antwoord maar ze heeft al een keer gevlogen.”

    Wil niet zeggen dat ze het prettig vond.

    New york is wel de meest lastige stad met een kind van 1, ze mag bijvoorbeeld ook niet naar binnen in een theater.

  • linda

    We zijn al een keer in NY geweest toen hadden we nog geen kind en we hoeven niet naar een theater en ook niet stappen maar gewoon gezellig wandelen, shoppen, eten e.d we willen maar 5 dagen gaan.

    En we hebben een rugdrager waar ze in kan en ze kan ook lopen.

    Als we in april gaan is ze ook bijna 2 jaar.

    Maar als het inderdaad niks is om met een kindje daar naar toe te gaan dan zoeken we wat anders uit.

  • Bushmaster

    San Francisco?

  • linda

    Hoelang is dat vliegen want daar zijn we nog nooit geweest is het daar ook leuk??

  • Bushmaster

    Ja is 4 uur langer vliegen dan New York, is mooie stad hoor.

    Golden gate, Alcatraz, Cable cars, Coit tower, Fishermans Warf, China town