We zitten in NY!!

  • marian.

    dit filmpje heb ik vorig jaar geschoten:

    http://www.youtube.com/watch?v=2fpyW4PaJdA

  • Paul

    Je hebt er nu absoluut een fan bij…

    Wat een heerlijk verslag, alsof je mijn hand vasthield, ik gewoon naast je liep en alles mocht meemaken.

    Maar nu heb ik toch wel een vraag.

    Staat dit schitterende verslag alleen op het prikbord of heb je ook nog ergens een site of een blog?

    Hier zal het steeds verder ‘wegzakken’ en in de vergetelheid raken.

    En juist dat verdient dit fantastische document met al die heerlijke foto's niet.

    Groetjes,

    Paul

  • The Iceman

    Hey Marian ,

    Zoals onze zuiderburen het zeggen ….hartstikke bedankt voor jouw verslag . Echt van genoten en echt goesting om het eerste vliegtuig te nemen .

  • Helene

    Hoi Marian,

    Geweldig verslag! Dit roept idd op: “ik wil ooooook weer”. Heb de nodige dingetjes genoteerd voor een volgend bezoek!

    Dank dat je al je belevenissen zo leuk hebt opgenoteerd voor alle andere prikkers.

  • marian.

    Dank jullie wel voor het lezen en de complimenten..:)

    @Paul, nee, staat nog niet op een blog…ik weet niet zo goed hoe dat in zijn werk gaat….maar zelf hou ik het wel gebookmarked, hoor..^_^

  • estherderksen

    Marian, we hebben elkaar al veel gesproken, maar ik weet zeker dat ik het een en ander uit jouw verslag ga halen voor mijn vierdaagse in New york over 24 dagen ;)

  • marian.

    zo, als de sodemieter gauw even alle foto's op een disc gezet (net als de word documenten met de verhalen) want ik besefte net ineens dat ze anders alleen op deze pc staan…..en pc's crashen nog wel eens!

    Jet, als jij dit leest, is het ooit gelukt jouw foto's terug te halen?

    Ondertussen neem ik de gelegenheid te baat een nieuwe rara te plaatsen….B)-

  • Brigitta

    Wat fijn nog even dit leuke verslag van jullie laatste dag te lezen, het was genieten voor deze thuisblijver :-)

    Nu weet ik eindelijk ook waarom er bij ons in het dorp soms van die gympen boven het stoplicht hangen, heb me altijd afgevraagd waarom :-)

    Misschien kunnen we al onze verslagen eens bundelen en een soort New York Experience boek uitgeven :-))

    groetjes,

    Bri

  • marian.

    LOL, goed plan!!

  • Marion

    Hallo Marian,

    Ik ben het met Paul eens dat je dit verslag in een blog of zo op moet slaan. Zonde om dit niet vaker in te kunnen kijken. Dus als het je is gelukt, laat dan even wat weten aub.

    Helaas zal ik nog niet op korte termijn terugkunnen naar New York (volgende keer willen we misschien met de kids, dus nog even sparen), maar het lezen van de verslagen en het zien van de foto's brengt mij weer terug naar deze stad die wij allen zo in ons hart hebben gesloten.

    Ik heb genoten en voel ook de heimwee opborrelen. Bij mij thuis moeten ze er om lachen want bij elke serie op televisie die in NY is opgenomen ben ik alleen maar de omgeving aan het spotten en de film is bijzaak, haha.

    Hartstikke bedankt voor het meegenieten. Leuk ook om een gezicht achter de naam te zien!;) Ik hoop nog meer van zo'n verslagen te lezen in de toekomst!