Bezoek aan N-Y tijdens de kerst of nieuwjaarsdagen

  • Jet

    December is zeker geweldig, maar ik zou zelf net voor de kerst gaan en dan met de kerstdagen/oudjaar ergens anders.

    Oktober is absoluut een prachtige periode, trouwens ook heel goed in combinatie met up-state NY, Connecticut, Boston, New Hampshire, Vermont. Prachtige herfstkleuren, 's ochtends crispy van de nachtvorst en overdag heerlijk zonnetje, mooie periode ook om te wandelen.

  • marian.

    Februari kan ronduit ijskoud zijn, met ijzige wind, ook … (ik zie nu pas dat je die optie ook hebt staan) …. kans om NYC met sneeuw te zien …. mij lijkt het niets (maar ja, ik ben een mooi weer reizigster …)

    NYC met sneeuw is vast een hele aparte ervaring, maar een hele week kou, nee ….

    Het schijnt dat vlak voor kerst weer goedkoper is dan de eerste week van december. De feestdagen zelf zou ik er niet doorbrengen …. volgens mij voegt dat niet iets toe en mis je juist de gezelligheid van thuis?

    Op Times Square te gaan staan om de bal te zien vallen …. dat lijkt mij waanzin, maar ja, ik hou niet van grote menigten ….

  • Maaike vd Berg

    Ik heb het 2 jaar geleden gedaan en beviel super! Ook veel attracties kun je nog doen. Fantastisch was om te gaan fietsen met Nederlandse gids! Toch nog een beetje Hollands.

  • The Iceman

    Dank u Jet , De bedoeling is om in de 4 jaargetijden N-Y te bezoeken .We zijn er nog nooit geweest tijdens de winter . Wel in de lente en in de herfst . Maar natuurlijk niet tegen elke prijs .We kijken straks naar de vroeg boekingen ( vliegreis ) eind januari en zien welke prijs we moeten betalen . Is het echt te duur dan overwegen we om ergens in februari te gaan . en mss tijdens ook nog eens in de herfst terug . Maar toch graag tijdens de kerst en nieuwjaarsperiode .

  • The Iceman

    Hey Marian ,

    Niet op T.S …zeker niet maar in central park is er om middernacht een loopwedstrijd in C.P en daar zou ( indien de reis doorgaat) we graag aan meedoen )