New York JFK

  • vanessa

    Wie o wie heeft voor mij handige tips als ik naar new york ga en waar kan ik goedkope vliegtickets kopen>Om het kort samen te vatten alle informatie is welkom.

    Al vaste bedankt.

    Groetjes Vanessa

  • charlie

    Gewoon shoppen op internet, boek ruim van te voren

    Ik heb het op schiphol.nl gedaan. En als je een vlucht boekt zorg er voor dat er een zaterdag op zondag nacht in zit. Dits cheelt soms 1000 eurries.

    succes

    Charlie

  • Frank

    Hoi Vanessa

    rond de 300 euro kun je al een ticket boeken als je even zoekt en niet te snel weg moet/wilt

    Heb je een keuze, ga dan voor Singapore Airlines, vooral voor korte bezoeken ideaal; super in-flight multi media systeem met je eigen films, muziek, games en tv-series en ze vliegen ( nog ) drie keer in de week en gaan vroeg weg en laat weer terug , dus dat scheelt al gauw een hele dag. Dat is vooral bij korte bezoeken en groot voordeel

    Ze schijnen alleen medio dit jaar de vlucht naar New York te schrappen helaas….

    succes

    grtn

    Frank

  • Nancy

    Dat is ook het geval met KLM. Ze gaan 3 x per dag, dus als je nog ruim op tijd bent kan je kiezen tussen 3 tijden.

    En wij hadden in januari op zowel de heen als terugvlucht zo'n privé schermpje met films/games/series.