New York pass

• Aïda

Hi Annemarie,

Je zegt dat je al had uitgezocht of Kmart of Wal-Mart ook een zaak in Manhattan zouden hebben. Volgens mij heb je dan niet goed gezocht want Wal-Mart is er inderdaad niet maar Kmart zeker wel.

De ene Kmart zit op 770 Broadway, de andere op West 34 th Street. Je kunt er daar in maar ook via het Pennsylvania Station. Ik ben in 2001 nog in New York geweest maar deze beide winkels voor het laatst (op Manhattan dus) in 1999 bezocht.

We gaan van het najaar weer naar New York en zoals gezegd in de Kmarts op Manhattan voor het laatst in 1999 geweest maar Kmart wel in andere delen van Amerika bezocht en ik vind het enorm achteruit gegaan. Ik ga liever naar de Wal-Mart, daar kan ik me rustig een dag vermaken. Ze hebben alles en lekker goedkoop.

Er zijn zeker ook 2ehands cd-winkels maar die vind je niet in midtown maar meer in de kleine straatjes in het zuiden van Manhattan. Wij zijn een paar keer bij een winkeltje geweest wat ook nieuwe cd's voor weinig van de hand deed. Ik kan alleen niet meer op de naam komen, het was redelijk dichtbij de Taco Bell en de metro dat weet ik nog wél……

Misschien is het een idee om een vraag te stellen op het forum van askanewyorker.com?

Groeten,

Aïda

• Marco

waar kan je die new york pas bestellen??

• annemarie

bij je reisburo of kijk op

www.newyorkpass.com

• Marco

Thank you!! :)annemarie schreef:

>

> bij je reisburo of kijk op

> www.newyorkpass.com