Kaartjes sportwedstrijd bestellen via internet

  • Ingrid

    Ik ga begin juni naar NY, graag willen we kaartjes bestellen voor een wedstrijd van de NY Metz of Yankees. Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met het bestellen van kaartjes via internet. Krijg je ze thuisgestuurd of liggen ze voor je klaar om op te halen. Kan je dit veilig betalen met creditcard? Alvast bedankt!

  • Aïda

    Vorig jaar zijn we naar Texas geweest en hebben we van te voren kaartjes besteld voor de Texas Rangers. Via www.mlb.com (Major League Baseball). Ging erg goed je kunt gewoon met je creditcard betalen en ze werden thuis gestuurd. Bij de Rangers was er een kaart van het stadion zodat je kon aangeven waar je wilde zitten.

    Het is volgens mij ook wel eens zo dat je de kaarten bij het stadion moet afhalen (heb ik eens gedaan, maar ik weet gewoon helemaal niet meer waar dat voor was) en dan moest je je dus legitimeren én de creditcard waar mee betaald was bij je hebben.

    Als je nog vragen hebt, roep maar!

  • Hunter

    Ook wij hebben voor komende maand mei al kaartjes besteld via internet, rechtstreeks op de site van de Mets. Je kunt dan precies zien welke kaartjes er nog beschikbaar zijn. Ze zijn betaald via de creditcard en binnen een week hadden we ze binnen. Zo gemakkerlijk en betrouwbaar is het, gelukkig.

    Fam v Rooij

  • Ingrid

    Bedankt voor jullie reakties!! Ik heb kaartjes besteld voor de NY Mets tegen de Florida Marlins op 4 juni as. Fam. van Rooij veel plezier gewenst in mei, laat even weten hoe het was, ben erg benieuwd naar jullie ervaring.

  • Hunter

    >

    > Bedankt voor jullie reakties!! Ik heb kaartjes besteld voor

    > de NY Mets tegen de Florida Marlins op 4 juni as. Fam. van

    > Rooij veel plezier gewenst in mei, laat even weten hoe het

    > was, ben erg benieuwd naar jullie ervaring.

    Zullen zeker doen, wij hebben kaartjes voor Mets tegen de Giants. Ik kan nu al haast niet meer wachten. Lijkt me helemaal geweldig zo'n wedstrijd live mee maken

  • Debbie

    Ik ben 2 jaar terug naar 2 wedstrijden van de chicago cubs geweest (baseball) wat een superervaring zeg, al dat vreetwerk tijdens de wedstrijd maar vooral de stilte bij het volkslied is indrukwekkend, dat zal je niet vaak meemaken met amerikanen, daarna barst het feest los en is het onwijs gezellig, vooral als je team wint!! Veel plezier

  • Ingrid

    De kaartjes zijn binnen!! Het is dus onwijs makkelijk te regelen, nu gaan we beginnen met aftellen. Ben echt onwijs benieuwd hoe het is.

  • Aïda

    Heel veel plezier! Laat nog even weten hoe het geweest is……

  • juliana

    welke kaarten kan je het best bestellen in dat stadion? heeft iemand ervaring??

    zie door de bomen het bos niet!

  • juliana

    oja en nog wat.. is het handig om ze van te voren hier te bestellen? kan je het niet beter gewoon daar doen? of gaat dat heel snel met die kaartjes..?

    nou, beniewd of iemand het weet..