hotel penssylvania

  • yvon

    Hallo, wij gaan met 4 vriendinnen in mei 6 dagen naar New York. Heeft iemand ervaring met hotel Penssylvania? En weet iemand hoe je het makkelijkst vanaf vliegveld JFK hierheen kan komen? Oh ja andere tips…als welk cafe, museum etc. moet je beslist gezien hebben??????

    Thanxx

  • Martine

    Gebruik even de zoekfunctie van dit prikbord. Antwoorden op je vragen zijn nog niet zo heel lang geleden aan bod geweest.

  • eric

    Hallo Yvon,

    Hotel Penssylvania is een aardig hotel maar verwacht niet te veel van je hotelkamer.

    Het is oud en soms zijn de kamers vies.Maar als het goed is zie je alleen je hotelkamer om te slapen.Er is ook een bad aanwezig maar verwacht hier ook niet veel van.Maar over het algemeen is het goed.Beneden is er een bali waar je informatie kan krijgen over wat er in de stad te doen is.Wil je goed en goedkoop eten dan moet je naar de deli op de 34ste straat zijn.Dit is aan de zijkant van het hotel aan de kant van het pizza restaurant.Deze deli's vindt je door heel de stad en zijn erg goed.Wat wij vaak gedaan hebben is met de taxi van JFK naar Manhattan gereden voor $35 incl.fooi en tolgeld.

    Als je meer wilt weten kan je een mailtje sturen.

    groeten,

    Eric

  • Jolande

    Hallo Yvon,

    In tegenstelling tot wat Eric je schreef, vind ik Hotel Pennsylvania een heel goed hotel, zeker gezien de prijs die je er voor betaalt, het is niet duur. Ik heb overigens een kamer geboekt via internet (scheelt wel natuurlijk).

    Ik (51 jaar) ben vorig jaar oktober met mijn zoon naar New York geweest en ben momenteel een scrapbook over New York aan het maken. Het was geweldig!

    Wat betreft de staat van de hotelkamers: wij hadden een kamer die schoon was met een goed functionerende badkamer, wij zaten op de tweede verdieping, misschien maakt dat nog wat uit dat weet ik niet. Ik ben best wel kieskeurig, maar had over Pennsylvania geen klagen. Goede bedden ook overigens!

    Vel plezier in New York en vertel me nog eens hoe het was?

    Groetjes, Jolande

  • toverfee

    ik ben blij toe!,ik ga namelijk in juli naar dit hotel

    groetjes toverfee