hotel met oud en nieuw

• Dieuwke

Hallo,

wij hopen met Oud en Nieuw in NY te zijn! Wie heeft een naam van een leuk, niet te duur hotelletje waar we kunnen overnachten. En moeten we nu al boeken of kan het ook later?

gr Dieuwke

• Patrick

Een goedkoop hotel is bijvoorbeeld het thirty-thirty hotel of het Beacon hotel. Volgens mij liggen de prijzen zo rond de 100 dooler. In new york zijn de hotels eenmaal vrij prijzig. Zelf ga ik ook met oud en nieuw maar ik ga met Contiki. Dit is een reisorganisatie die georganiseerd gaat. Het is wellicht wat duurder dan als jezelf boekt maar er zit een aantal keer onbijt en diner bij plus een rondleiding door de stad en nog een aantal dingen. Kijk maar eens op www.contiki.com. Veel plezier.

• jessica

Ik heb pas een voorboeking gemaakt voor New York met oud en nieuw. Volgens t reisbureau was dat voor die periode wel noodzakelijk ivm met de vluchten. Pas vanaf half juli kan je definitief boeken.

Tot ziens op Time square :p

groetjes Jessica

• Patrick

Ik hoefde niet specefiek een voorboeking te maken, maar ik heb via een organisatie nu geboekt. Namelijk via Contiki. Hierbij moet je wel de vlucht apart boeken. Dit heb ik dan nu ook al vast liggen. Ik verblijf in het hotel Beacon (75th street), in welk hotel verblijf jij eigenlijk ?

• jessica

milford plaza, moet vlakbij time square zijn