vrijheidsbeeld

• ilse willemen

aloha

heeft iemand ergens al ontdekt wanneer het vrijheidsbeeld weer officieel open gaat voor publiek.

Ben overal aan het zoeken maar kom er niet aan uit

We hebben nog zo'n kleine 3.5 week voor we gaan dus voor die tijd moeten ze hem vast te kunnen openen toch……

oja wij zijn behoorlijke fotografie freaks..

weet er iemand daar wat goede tips over..of sites met tips voor NY en fotografie..

• Debbie

Geen idee wanneer ie weer open gaat, je kan wel op het eiland maar dus neit naar boven, helaas…

• Propere Leeuw

Kom net terug van een 12 daagse reis naar NY. Momenteel wordt er binnen de NY politiek heftig gediscussieerd over het openstellen van het beeld voor het publiek. Zoals aangegeven in een reactie is het eiland per ferryboot (vanuit Wall Street District) wel te bezoeken. Echter, de planning om het beeld zelf in te mogen gaan als tourist zal waarschijnlijk pas medio juni/juli 2004 worden.

Neem wat mooie foto's in NY vanaf de Empire State Building op een heldere dag. Ook zijn er fantastische foto's van NY te maken halverwege de Brooklynn Bridge. Eveneens kan je de skyline van NY mooi fotograferen indien je een 3 uur durende boottrip maakt rondom het eiland Manhattan. Dit kan je doen met Circle Line Sightseeing Cruises (Pier 83, 42nd Street / 12th Avenue).

Koop gewoon voor 140 dollar (7 dagen geldig een NY pas). Vele attracties / bezienswaardigheden kan je dan gratis in.

Veel plezier in NY.

• Petra/VS

Hoi,

Over het Vrijheidsbeeld weet ik niet, ik heb juli gelezen, maar geen specifieke datum.

Wat fotografie betreft, ik ben ook dol op fotograferen. Je kunt mijn Valentijnsdag New York foto's bekijken op http://community.webshots.com/user/petrarick de albums New York Valentines Day 1 en 2.

Ik zou je aanraden te gaan wandelen. Wij hebben van Houston Street door SoHo, Tribeca en het Financial District gelopen, toen over de Brooklyn Bridge, dan door Chinatown en uiteindelijk Little Italy. Eindeloze fotografie gelegenheden!

Veel plezier!

• broome

Hoi, ik heb je foto's bekeken op webshots erg mooi, ik had een vraag over die foto van die brandweer carzerne, is dit diegene waar van ook een docu. is gemaakt met die twee broers uit frankrijk???? en zo ja welke straat is het. ik ga er deze zomer heen en wilde het graag van dichtbij zien.

gr. erik

• Charlie

Hoi Ik ben ook naar NY geweest en ook foto freak

Heb 450 digi foto's gemaakt alleen nog niet online gezet

Als je het vrijheidsbeeld goed wilt foto graferen moet je met de staten-island ferry gaan. Deze is gratis en vaart er vlak langs. Hij vertrekt vanuit battery park. Als je op het eiland zelf ben kan lady liberty niet goed op de foto zetten. Is zonnde van je geld en tijd.

succes

Arjan