Hotel Habitat..

• Bas

L.S.

Zijn er misschien mensen die in het Habitat Hotel in Manhattan, New York, zijn verbleven..

Graag zou ik de ervaringen van deze mensen mbt dit hotel vernemen!

Alvast bedankt!

Bas

• Ivar

He Bas,

Toevallig heb ik ook geboekt voor hotel habitat. Het zijn zeer kleine kamers maar met een gunstige ligging. Douche en toilet zijn gemeenschappelijk maar de prijs kwaliteit verhouding voor NewYork is goed te noemen. Enkele weken geleden stond er ook iemand op het prikbord die daar was gweest, kleine kamers maar verder weinig commentaar.

Mvg,

Ivar

• Marco

Hai,ik ben er van 14 t/m 18 april geweest..de kamer die ik had was klein,geen wc,wel een wasbak met koud/warm water de de douche was op de gang,wel tv en wekker radio,ik had een uitzicht tegen de gevel van het hotel zelf en zag maar een klein stukje van 57th street…verder is het best wel een blokje of 13 lopen naar time square..wel goed voor je conditie..:) al met al was ik niet echt super tevreden,maar goed je slaapt er alleen maar en voor de rest ben je toch buiten om de stad tezien en daar kom je voor toch…

Have fun als je in The Big Appel bent!!!

• Rob

Hoi Bas,

Tsja, er zijn betere hotels te vinden in New York (bijvoorbeeld ‘the New Yorker’ op 8th Av.-34th street.) maar op zich is er met Habitat niks mis. Ik was er vorig jaar maart, de liging is gewoon erg goed, zo vlakbij Central Park en Grand Central Station. nadeel is inderdaad dat de kamers klein zijn, en dat er geen douche op de kamer is.

ik ga in september weer naar NY (mijn absolute lievingsstad) en dan verblijf ik in een hotel t.o. Madison Square Garden. geniet in NY, het is er waanzinnig.

Robert

• yvon

He, dan ga jij naar Pennsylvania hotel. Ben der vorige week geweest, net 3 dagen terug! Wat een gave stad ja! Het hotel is redelijk, best verouderd (de kamers dan, bij ons bladderde de verf van de muren!), maar ach, voor dat geld en je slaapt er toch alleen maar! En t'is overal lekker dichtbij!

Veel plezier!

groet YvonRob schreef:

>

> Hoi Bas,

>

> Tsja, er zijn betere hotels te vinden in New York

> (bijvoorbeeld ‘the New Yorker’ op 8th Av.-34th street.) maar

> op zich is er met Habitat niks mis. Ik was er vorig jaar

> maart, de liging is gewoon erg goed, zo vlakbij Central Park

> en Grand Central Station. nadeel is inderdaad dat de kamers

> klein zijn, en dat er geen douche op de kamer is.

> ik ga in september weer naar NY (mijn absolute lievingsstad)

> en dan verblijf ik in een hotel t.o. Madison Square Garden.

> geniet in NY, het is er waanzinnig.

> Robert