Hoi,
is er iemand met ervaring met het pensyllvania hotel?
Het staat als zeer eenvoudig omschreven, maar op de site ziet het er best netjes uit…wie weet meer?
alvast bedankt
jeroenj
Hoi Jeroen,
Veel mensen hebben deze vraag voor je gesteld - en verreweg de meeste mensen vinden het een relatief eenvoudig hotel waar je waar voor je geld krijgt op een geweldige locatie. Doorzoek het prikbord even en lees hun reacties.
Het staat je natuurlijk vrij om daarna nog nadere specifieke informatie te vragen als je dat wilt.
Groet, Rogier
Hoi Jeroen,
Ik ben zelf naar het Thirty Thirty hotel geweest, dit hotel ligt echt ook heel erg goed en is een heel goed hotel. Het is maar 2 sterren maar je krijgt er veel voor terug, de hal waar je binnenkomt is helemaal van marmer, de kamers zijn netjes niet al te groot, maar je bent er toch bijna niet, verder is de badkamer ontzettend netjes, je hebt er een douche die doormiddel van 2 glazen deuren is afgescheiden een toilette en een grote wasbak zeg maar.
Ik kan je dit hotel echt aanbevelen, het ligt niet zo druk als het pensylvania hotel (waar je echt een bezenkast krijgt als het druk is) Als je gelukt hebt kijk je zo op het empire stat building…wat wil je nog meer, om 28th street heb je voor 's ochtens een geweldig ontbijtrestaurantje en echt helemaal niet duur..
30-30 hotel is trouwens bij Oad-reizen het voordeligste als je het rechtstreeks wilt boeken ben je veel meer geld kwijt!!
Nou succes met het maken van je keuze
Jacqueline
Net terug van een weekje Pennsylvania hotel in NY.
Met de trein van Newark Int Airport naar Penn Station gereden (11 dollar en plm. 45 minuten). Hotel ligt tegenover station! Tevens naast diverse subway lijnen!
Kamers helemaal niets mis mee. Express checkout gebruiken om niet in de rij te hoeven staan (gewoon via de TV uitchecken).
Prima hotel, uitstekende locatie, prima prijs.
Als ik weer naar NY ga, zou ik hetzelfde hotel kiezen.
Wim,
Denk niet dat ik een gerenoveerde kamer had. Had hier ook eea over gelezen en had me voorbereid op het ergste. Zag wel 2 kleine vochtplekjes op het plavond dus denk niet dat het een gerenoveerde kamer betrof.
Kamer zag er echter verder prima uit. Badkamer was hardstikke schoon en er stond tevens een TV, een koelkastje en een klein zitje (stoel + tafel).
Hadden eea via OAD geboekt. Kan me niet voorstellen dat zo'n organisatie z'n naam te grabbel gooit door je in een varkenshol te (laten) stoppen. Ik was in ieder geval zeer tevreden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?