Bagagekluizen

• anneke

In Julie ga ik naar New york. Op een zaterdag gaan wij weer terug naar huis. Omdat ik pas 's avonds terug hoef met het vliegtuig wil ik nog zo veel mogelijk van de stad genieten die dag. Het enige probleem dan is dat je de bagage mee moet slepen. Weet iemand of er misschien ook zo iets als bagagekluizen is in New York waar ik voor een halve dag mijn bagage in kan doen.

Alvast bedankt voor het advies.

• debbie

Volgens mij zijn alle bagagekluizen afgeschaft na 11 sept, zowel op t vliegveld op t treinstation. Het enige wat ej kan doen is je bagage op laten slaan bij het hotel waar je slaapt… succes

• marjolijn

in alle hotels waar wij tot nu toe geslapen hebben konden we de koffers laten staan tot vertrek. In NY zetten de meeste hotels de koffers in een aparte kamer.

• Ingrid

Bij ons hotel (Pennsylvania) kon je de koffers tegen betaling in een bewaakte ruimte afgeven. Ideaal, 's ochtends vroeg uitchecken, de stad in en in de loop van de dag koffers halen en naar het vliegveld.

• anneke

Hallo Inger

Ik ga in juli naar hetzelfde hotel. Weet jij nog hoeveel het kostte om je koffers daar in die bewaakte ruimte te zetten?

• Ingrid

Het kostte $ 4,– per koffer.