Marriott

• Martine

Hallo,

Ik heb wel eens gehoord dat er in New York een restaurant zou zijn dan rond draaid, waadoor je een geweldig uitzicht hebt over New York. Als ik het mij goed herinner, zou het Marriott heten.

Klopt dit en… wie kan mij er meer over vertellen?? Ik ben erg benieuwd naar reacties van mensen die er geweest zijn!

• Aïda

Ik heb ook gehoord dat het een hotel van het Marriott is op Times Square, maar er zijn er op Times Square 2 kennelijk. Stel je vraag eens op het bord van www.amerika.nl. Er is daar iemand met de nickname New York die een paar keer in het Marriott daar ter plekke is geweest, hij moet het weten.

• maRCEL

Het is inderdaad op Times Square, genaamd Marriott Marquis. Ik ben er zelf al een aantal keren geweest. Er zijn 2 gedeeltes, eentje met een ronddraaiende bar en een ronddraaiend restaurant. Als ik jou was zou ik lekker in de bar gaan zitten en wat gaan drinken, het restaurant sluit 's avonds heel vroeg (voor NY begrippen dan) en het is vrij duur om daar te eten, heb je voldoende budget dan is het zeker aan te raden!!!!!!!