tickets NY Yankees

• Bé Tillema

Beste lezers,

Op woensdag 21 juli a.s. wil ik graag de wedstrijd van de Yankees tegen de Toronto Blue Jays bezoeken.

Helaas lukt het me alsmaar niet om via het Internet nu al tickets te kopen. Het is me ook niet duidelijk hoe de tickets in Nederland worden bezorgd.

Zelf tickets uitprinten kan alleen als je in de USA woont.

Wie helpt me verder?

Alvast bedankt.

• Ingrid

Tickets van de Yankees worden niet verstuurd, je kan ze voor de wedstrijd ophalen bij een speciaal loket in het stadion. Daarom heb ik kaartjes besteld voor de Mets, deze worden nl. wel naar je toegezonden.Bé Tillema schreef:

• Patrick vdH

Het bestellen van de kaartjes via internet werkt prima. Zeer betrouwbaar. Ik doe dit altijd. Dit jaar was dat in Atlanta, Tampa Bay en Miami(Florida Marlins). Kaartjes lagen netjes klaar bij het Will-Call loket. Wel je gebruikte credit-card en ID (paspoort) meenemen.

Je kunt ze bestellen via de Major league website: http://mlb.mlb.com/NASApp/mlb/mlb/schedule/index.jsp?ymd=20040721

en dan de ‘T’ aanklikken die bij de desbetreffende wedstrijd staat. Heel simpel.

• Erden B.

Toevalligerwijs heb ik vorig jaar een van de wedstrijden tegen de Blue jays meegemaakt … het stadion zit tegen Toronto bij lange na niet vol (tegen de Red Sox meestal wel en uiteraard Post-season wedstrijden ook) .. Ik had mn ticket op 42nd gehaald in het Off. Yankees store … gewoon naar binnen wandelen naar de kassa kijken op de lijst waar je wilt zitten en koop je kaartje(s).