Ik zoek een kamer

• Robert

Ik zou graag een week naar New York willen, maar zie dat hotels erg duur zijn (voor één persoon). Nu zou er een bedrijfje bestaan dat bemiddelt zodat je een week in een particuliere woning kunt verblijven. Het zou gaan om Judith Mol Agencies maar kan dit nergens vinden. Wie kan mij helpen? Mijn tel. is 06-54-917076.

Vast bedankt,

Robert

• bas

de agencie die jij noemd ken ik niet maar ik weet uit ervaring dat je heel goed een kamer kunt huren via roommate.com moet je je even aan melden. dan krijg je een lijst van kamers die te huur staan die aan jou eisen voldoen. daar na moet je een paar dollar betalen om in contact te komen met de mensen die de kamer verhuren

en dan kun je het vaak wel regelen dat je de kamer voor een week of twee weken kunt huren. je moet maar even op de site kijken wijst zich allemaal van zelf. werkt echt goed en betrouw baar ik heb het zelf ook 2 keer zo gedaan.

heel veel sux6. en super veel pleizier in ny

ps waneer ben je van plan om te gaan???

• Marco

Hoi Robert,

Ik zit met precies hetzelfde probleem. Ik wil eind september een weekje naar NY en ook nog eens alleen. Dan zijn de hotelprijzen echt waanzinnig ($180 p.n is normaal…).

Als het je lukt om een leuk hotel en/of kamer te vinden, laat het svp even weten. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen en tips.

Alvast bedankt voor je hulp!!

MarcoRobert schreef:

>

> Ik zou graag een week naar New York willen, maar zie dat

> hotels erg duur zijn (voor één persoon). Nu zou er een

> bedrijfje bestaan dat bemiddelt zodat je een week in een

> particuliere woning kunt verblijven. Het zou gaan om Judith

> Mol Agencies maar kan dit nergens vinden. Wie kan mij helpen?

> Mijn tel. is 06-54-917076.

> Vast bedankt,

> Robert