Over 2 weken vertrekken wij naar New York.
Kan iemand ons vertellen wat de leuke uitgaansgelegenheden zijn in New York?
Ik ga altijd effe naar het Hard Rock Cafe. Is er gemoedelijk, gezellig, veel leuke relikwien en mijn soort muziek. Daarnaast kun je er voor niet teveel geld een lekker hapje eten. Of, tegenover het Hard Rock Cafe, de best hamburgers of NY. Betsel niet teveel want de porties zijn mega. Maar lekkeeerrr.
als je naar een hippe club wil kun je het best na aankomst de ny times kopen daar zit een stuk uitgaan in daar kun je goed zien wat er hot is want dit veranderd nog al in ny de ene maand is het ergens heel druk en de andere maand kom er niemand meer. de laatse keer dat ik er was ben ik naar ballroom 8 geweest echt heel mooi en gezellig. over 4weken ga ik weer dan zal er vast wel weer een nieuwere club zijn die nog mooier is. ik las pas iets op internet over een club die pas geopend is volgens mij hete die show maar dat weet ik niet zeker meer dat zag eer echt heel mooi uit. moet je maar even kijken in de krant als je terug komt kun je je ervaring missschien met mij delen weet ik ook gelijk waar ik heen moet
Nee nog niet, maar via partysites ben ik te weten te komen dat er één of ander uitgaansblad bij iedere kiosk te vinden is waar het “hot place to be” te vinden is. Dus heb besloten me maar niet te veel te gaan verdiepen…. en daar te kijken.
Ik vlieg op 5 augustus tot/met 15 augustus. 30 jaar, mijn vriend 33. Jij??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?