New York

• Lisa

Wij willen ook begin augustus 5 dagen naar the Big Apple gaan. Als ik ticket en hotel los boek, hoeveel moet ik dan ongeveer rekenen voor de transfer van de luchthaven naar een centraal gelegen hotel , bv. Pennsylvania!

Hoe groot is die afstand?

Heeft iemand tips hoe ik het best kan boeken

• Petersen

Op het reisburo vertelde ze dat dat ongeveer $ 30 kost exclusief fooi en tol.

Stap wel in de bekende gele taxi's en spreek van te voren een prijs af.

Wij hebben geboekt via het reisburo en zitten voor € 59,- p.p.p.n. in een hotel in Manhatten.

• bas

uit ervaring weet ik dat de rit met taxi van af het vliegveld naar je hotel 40 dollar

+ tol en tip. je kunt het best gewoon via het reisburo boeken dit is even duur als via internet en die mensen hebben er net iets meer handig heid in en hotels zijn vaak nog net iets goedkoper.

maar als je al in aug. wil moet je snel zijn want de meeste vliegtuig maatschapijen hebben maar een paar goedkopen stoelen en die zitten snel vol en dan moet je met veel duurdere stoelen en dan wordt het al gauw er duur. veel sux6

• Evelyn

Als je naar het Pennsylvania hotel gaat, kun je het beste de bus nemen (Coach USA, info staat op de website van de luchthavens) dit kost je 12 dollar en je wordt voor het pen.hotel afgezet. Goedkoop en makkelijk, de bus rijdt ieder kwartier dus je hoeft ook niet lang te wachten.

• pete

vanaf jfk gratis bus naar subway, met de metro naar hart of the city kk 1.50 dollari

kopie of nietPetersen schreef:

>

> Op het reisburo vertelde ze dat dat ongeveer $ 30 kost

> exclusief fooi en tol.

> Stap wel in de bekende gele taxi's en spreek van te voren een

> prijs af.

> Wij hebben geboekt via het reisburo en zitten voor € 59,-

> p.p.p.n. in een hotel in Manhatten.

• toverfee

hallo lisa

wij zijn in juli 3 dagen naar new york geweest en ook in het pensylvania hotel gelogeerd

je kunt vanaf jfk een shuttle busje nemen penn station ,dat zit aan de overkant van pensylvania hotel en het kost 14 dollar p.p. en kinderen mogen gratis mee

de rit duurt ong een uur en let op

onderweg naar manhattan rijd je op een gegeven moment op de snelweg en je ziet dan links en rechts van de snelweg een gigantisch grote begraafplaats

zoiets had ik nog nooit gezien!

ik vond het een waanzinnig gezicht!

groetjes toverfee