Ik heb wel eens gehoord dat je de ghettos van de bronx kunt gaan bekijken met speciale bussen met geblindeerde ramen. Het schijnt een tourguide te zijn, weet iemand hier iets meer van? Of is er iemand al geweest
Ikzelf ben ook in de bronx geweest, maar dat was toen met een vriend die naar zijn familie toe moest… Er zijn wijken in de bronx die ok zijn… Maar dat is hier in nederland ook, slechte en goede gedeeltes… Maar toch zie je het verschil met manhattan en de bronx etc… ook wij zijn door de slechte gedeeltes gegaan, dit omdat er geen andere mogelijkheid was.. Ik voelde me niet onveilig, maar toch vraag ook ik me inderdaad af, wat moet je daar??? waarom zoek je het op??? Het is geen leuk gezicht, armoede,gangs, kleine kinderen in slechte omstandigheden,drugs.. Er zijn mooiere dingen in ny hoor, besteed liever daar je tijd en geld aan.
Maar daar gaat het me niet om, eigenlijk, ik kan me best voorstellen, dat je beide kanten van de stad wilt meemaken. Wat me tegenstaat is, dat er kennelijk een tour operator is, die er beter van wordt mensen het leed van anderen te laten zien. Allemaal heel leuk hoor, tha boyz in tha hood, maar dat klinkt nogal romantisch in vergelijking met de harde werkelijkheid.
Verder is de enige Bronx tour die ik kan vinden hier: http://www.bronxtours.net/
Ik hoop, dat je vindt wat je zoekt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?