kaartjes Lion King

• Danielle van Dam

Ik ga in november voor een week naar New york en zou dan graag de Lion King show willen zien. Toen ik een aantal jaar geleden in NY was heb ik bij de TKTS tickets gekocht voor een broadway show, maar toen maakte het mij niet echt uit welke ik ging zien. Nu wil ik echt de Lion King show zien.

Kan ik de kaarten beter in Nederland reserveren of toch pas in NY?

Wie heeft hier info over?

Danielle

• Christa Goes

Hoi,

Wij zijn hier afgelopen mei (de 15e) geweest. We hadden de kaarten besteld via internet en met de creditcard. Wel wat duurder dan bij zo'n TKTS tickets, maar we konden wel de plaatsten kiezen en de datum en tijdstip. (op sommige dagen waren er twee voorstellingen). Ik geloof dat we voor de kaartjes 100 dollar p.p. betaald hebben.

Op de dag van de voorstelling haal je een uur van tevoren je kaartjes op waar de shwo wordt gegeven.

Groetjes,

Christa.

P.S. ik weet nu al dat je een heeeeele leuke avond zult hebben.

• Danielle van D.

Ja, ik ben erg benieuwd. Bedankt voor je advies! Weet je toevallig nog weer je de kaarten besteld heb? gewoon op de ticketssite van de Lion King of ergens anders?

Danielle

• Christa Goes

Hoi,

Als ik me niet vergis hebben we hier onze kaarten besteld http://www.ticketmaster.com/

Volgens mij hebben we ongeveer 25 dollar kosten gehad door via deze site te boeken.

Groetjes,

Christa.

• Danielle van D.

Wederom bedankt voor je reactie

Danielle