van ny naar washington

• melvin

ik wil in het najaar een paar dagen naar ny, nu wil ik eigenlijk ook een kijkje gaan nemen in washington is dat niet te ver reizen vanuit ny???…

raden jullie mij dit aan of af???

en als het wel kan hoe kun je dan het beste reizen???

• Ebelix

Er rijd een tgv achtige trein, Acela express, tussen New York en Washington. De reistijd zal tussen de 3 en 4 uur liggen. Voor details www.amtrak.com.

Een andere oplossing is om met het vliegtuig te gaan. Reistijd blijft hetzelfde.

• Hills Box

Hoi

Ben net terug uit New York met mijn zoon van 12 jaar. We zij n 1 dag naar Washington geweest. Met Greyhound/Peter Pan bus. Duurt 4 uur als je geeen lekke band krijgt. Best te doen, vroeg weg en laat weer terug. Airco aan board en prima been ruimte. Succes- Hills - Als je meer wil weten moet je maar bellen.

• Rob

Hallo allemaal,

Ik ga a.s. zondag voor 14 dagen (!) naar NY en wil ook 1 dagje naar Washington.

Wie weet hoeveel dit kost per bus of trein, hoe lang het duurt, vertrekrijden enzo?

Alvast bedankt!

Robert

Hills Box schreef:

>

> Hoi

>

> Ben net terug uit New York met mijn zoon van 12 jaar. We zij

> n 1 dag naar Washington geweest. Met Greyhound/Peter Pan bus.

> Duurt 4 uur als je geeen lekke band krijgt. Best te doen,

> vroeg weg en laat weer terug. Airco aan board en prima been

> ruimte. Succes- Hills - Als je meer wil weten moet je maar

> bellen.

• Hills Box

Hoi,

De bussen van Greyhound en Peter Pan gaan van af 6uur in de ochtend tot 12 uur in de avond. Moet je anders maar op hun site kijken. Zonder lekke band doe er ± 4 uur over. Kosten voor een dag retour voor 2 mensen is ± $130,00. Succes