New York Rangers

• Pris

Hallo,

Wij gaan in oktober 9 dagen naar New York nu willen wij van alles doen waaronder een wedstrijd zien van de New York Rangers in Madison Square Garden op 20 oktober. Maar ik kan daar geen tickets voor kopen. Weet iemand hoe ik dit wel kan doen of moet ik voor de Rangers daar gewoon een ticket halen, op de 20ste zeg maar. Ik heb namelijk ook op Ticketmaster.com gekeken, maar helaas kan ik daar ook geen kaarten kopen. en dus ook niet op de Rangers site zelf en ook niet op de site van Madison Square Garden. Heeft iemand hier ervaring mee?? Alvast bedankt!!

Groeten Pris

• Ebelix

Waarom kan je geen kaartjes kopen? Een credit card is voldoende om de kaartjes te kopen. Is de wedstrijd niet uit verkocht kan je ter plekke nog wel kaartjes krijgen. Als de wedstrijd uitverkocht is kan je alleen via de zwarte markt aan kaartjes komen. Bij een uitverkochte wedstrijd betaal je wel de hoofdprijs.

Verder is het ook mogelijk dat er nog geen losse kaartjes verkocht worden. Losse kaartjes gaan meestal pas bij het begin van het seizoen in de verkoop. Hou de site van de rangers goed in de gaten.

• Pris

Er kunnen inderdaad nog geen losse kaartje gekocht worden, maar dat kan dus misschien als het seizoen begint. Weet jij wanneer het seizoen ongeveer begint is dat begin oktober. In ieder geval bedankt en ik blijf maar gewoon elke dag kijken op de rangers site.

Dankjewel!!

• Patrick vdH

Het NHL seizoen begint op 13 oktober.

De Rangers wachten eerst af hoeveel seizoenkaarten ze verkopen. De niet verkochte kaarten gaan dan in de ‘losse verkoop’. Je kunt dan kaarten voor 1 enkele wedstrijd kopen. Dit zal waarschijnlijk zijn vanaf half/eind september.

• Pris

Hartstikke bedankt!!! Ik zal er naar uit kijken!!

Groetjes Pris

• Paulg

Kaartjes voor sportevenemten boek ik altijd bij ticketmaster.com Als je gaat zoeken via teams naar de rangers op de nhl-site staat er al een link voor kaartjes.

20 sec. zoeken.

veel plezier

• ruud

ga naar je reiswinkel en haal de folder van keith prowse, daarin staat het ijshockey en die tickets daarvoor kunnen ze dan op het reisburo voor je bestellen.

• Maarten

Kan iemand mij vertellen of dat ook een beetje druk bezocht wordt zo'n NHL wedstrijd in NY, en ook of je dan niet beter naar de Islanders kunt gaan ipv de Rangers. Ik heb namelijk de indruk dat hockey niet populair is in NY en omgeving.

Het lijkt me dan ook vrij treurig om in een leeg stadion te zitten.

Wie kan me hier meer over vertellen??

Alvast hartelijk dank,

Maarten.