Heeft er iemand adressen van outlet stores in NY?
bvd
Daffie
Ik ga binnenkort ook naar NY en wij gaan shoppen in Woodbury Common Premium Outlets. Een heel dorp volgens mij met 220 winkels van grote merken. Je kunt hier met een bus (dagtrip) naar toe. Kijk op www.graylinenewyork.com
Veel plezier!!Ebelix schreef:
>
> Vlakbij Ground zero is er een warenhuis dat alles verkoopt
> tegen outlet prijzen. De naam van dit warenhuis is Century
> 21. Een bezoek aan dit warenhuis is de moeite waard.
Heb je al eens op de site van Woodbury Common zelf gekeken? Hier http://www.premiumoutlets.com/outlets/directions.asp?id=7 staat een optie met het openbaar vervoer, maar dat is alleen in het weekend en dan zal het daar vast en zeker hartstikke druk zijn.
Als je 36 dollar trouwens al duur vindt kun je misschien beter thuis blijven want heel New York is niet goedkoop.
ik vind dat bedrag uitgesproken duuuuuuuur, ik ben ook van plan om naar new york te gaan maar zal ook proberen om ergens te komen met ov.
wat kost bijv. een ontbijt een lunch een diner? en dan heb ik het niet over dure zaken maar zaken waar de “gewone” mens gaat eten, wie oh wie kan daar antwoord op geven? ik lees dagelijks dit prikbord en ben heel blij met alle suggesties van de doorgewinterde new york ganger alleen denk ik dat zij veelal niet budgetwise reizen en dat doe ik wel, bijvoorbaat dank voor het antwoord.
Ja is toch een belachelijke prijs!!!
Eten schijnt niet zo duur te zijn! en ik ken mezelf ga heel de dag allerlei dingen eten hahahaha
dus dan sávonds heb je vast niet zo'n honger ! ik logeer bij familie van de persoon waar ik mee ga dus die familie zal ook wel koken sávonds en anders neem ik zelf lekkere dingen mee uit de supermarkt!!!
Ik wil naar de supermarkt dat is het 1e wat ik ga doen hahahahaha
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?