Wall-mart in NY?

• jessica

Over 2 weken gaan mijn moeder en ik voor het eerst naar NY. Omdat ik alles spaar qua kleding van de Olsen Twins, en dit alleen verkrijgbaar is bij de Wallmart, vroeg ik me af of iemand een wallmart in NY weet, of eventueel buiten NY als er een metro naar toe gaat.

Kan iemand mij helpen?

• Aïda

Als je met New York Manhattan bedoelt zit er geen Wal-Mart op Manhattan. Op www.walmart.com kun je locaties zoeken. Als je een mailtje stuurt naar Wal-Mart met je vraag kunnen ze je vast wel vertellen welke zaak met het openbaar vervoer redelijk te bereiken is.

Overigens is er inmiddels ook bij Wal-Mart Duitsland kleding van Mary-Kate en Ashley te koop, www.walmartgermany.de

• jessica

Ik heb die in New Jersey gemaild. Hopen dat je daar een beetje makkelijk kan komen.

In duitsland heb ik alles al leeg gehaald ;) helaas hebben ze daar veel dingen niet die ze in de US wel hebben.

• Aïda

Ik heb nog even rondgekeken naar bijvoorbeeld Jersey Gardens, een mall in New Jersey en de Staten Island Mall op (hoe kan het ook anders) Staten Island. Daar kun je nl. wel met het openbaar vervoer komen. Ik heb dus gekeken wat daarvandaan de dichtstbijzijnde Wal-Mart is zodat je eventueel met een taxi er kan komen, maar dat is best een eind weg ben ik achter gekomen.

Nou ja, ik ben benieuwd wat ze bij Wal-Mart zeggen.

Het is waar dat ze in Duitsland veel dingen niet hebben. Ik neem voor de kattenoppas ook altijd kleren mee voor haar dochter, veel Mary-Kate en Ashley spul. Ze is er altijd erg blij mee.