Vervoer vanaf het vliegveld New Ark

• erik

Wie kan mij vertellen hoe je het beste en goedkoopste vanaf vliegveld Newark in de stad kan komen. Ik moet namelijk op union square zijn. Iemand ervaring mee?? Alvast bedankt!

• soumic

Hello -

There's only one way to get from Newark International Airport into New York. You have to take the airtrain from the airport to the New Jersey Transit. From there, you pay $11.55 to get to New York Penn Station (don't get off at New Jersey Penn Station!) Anyway, from there you can take the R train to Union street and you should be there. Ok, happy traveling. laterzzzzzzzzzzz

• Ramon

Inderdaad gewoon de airtrain pakken , is goedkoper als een taxi ($60) en ook leuker, je zit gelijk tussen de gewone newyorkers, en je komt ondergronds aan op manhatten waardoor de verassing alleen maar groter wordt als je in 1 keer , de roltrap afkomt en tussen de wolkenkrabbers staat…..

have fun in the BIG APPLE!!!!!!!!!!!

GRTX Ramon

• moschino

ik ben vorig jaar naar new york geweest en op newark heb je op de begane vloer de groundservice je kan daar met een busje mee en je geeft de naam van het hotel op en je wordt voor je hotel afgezet en geen gesleep met je bagage en je hoeft niet je hotel te zoeken.het is ideaal en het kostte ongeveer 10 euro

ik ga in oktober weer en doe het weer op die manier.

succes