Tips voor NY

• Peter

Hi,

Wij gaan 20 september naar NY voor 5 dagen. Wie heeft er tips…met andere woorden waar moeten wij zeker naar toe? Graag ook een goede tip voor een centraal gelegen hotel. We hebben een budget van ongeveer $100 per nacht, per kamer (2 personen)

Alvast bedankt, Peter & Yvette

• Marco

Hoi Peter,

Ik ga de 24e september naar het Pennsylvania hotel. Gigantisch groot en dus ook wel wat toeristisch en massaal. Maar de kamers zijn groot, schoon en niet duur (voor New Yorkse begrippen dan!). En omdat er zoveel kamers zijn is er meestal ook wel iets vrij. Bovendien ligt het megacentraal. Tegenover Madison Square Garden en slechts enkele blocks van 5th av. Vrienden van mij zijn er twee weken geleden geweest en waren zeer tevreden.

Andere vrienden van mij zijn in hotels rond Broadway geweest. Ook deze kamers zijn betaalbaar en de ligging is ideaal. Tip: om je orienteren check sites als expedia.nl eens. Dan kun je de prijzen goed vergelijken en je ziet meteen of er nog kamers beschikbaar zijn. Reserveren is trouwens ook een fluitje van een cent!

Have fun in NY

Marco

• toverfee

ik ben in juli 3 nachten in pensylvania hotel geweest en dat is zeer goed bevallen

veel dingen op loopafstand en schone nette kamers al dacht ik ik eerst toen ik op de gang liep dat het niet zo netjes was,want de gangen zien er niet uit ,maar de volgende keer ga ik zeker weer in dit hotel

doe een rondtour met de grayline dan kun je heel manhattan door en op en afstappen waar je wilt 24 uur lang

groetjes toverfee