Onzeker over reisboeken NYC

• marco

Als de nieuwe vakantie borchures uitkomen van NYC, willen we gaan boeken via een reisburo. Maar als ik om internet kijk bv bij vluchten staan d,r veel vluchten vol geboekt, en zelfde is met hotels, Tot ver in 2005 (mei), moet ik dat allemaal geloven? of heeft zo hotel afspraken om zoveel % die online boekt toe telaten, en zoveel % die via een reisburo boekt?

• Robert

Hoi,

Ik zou gewoon naar het reis bereuau gaan en daar eens gaan kijken wat ze hebben..

Of op internet boeken…

er is altijd wel wat te vinden….

Succes er mee..

Groeten R

• Jessica

het hangt er denk ik wel vanaf welke datum je precies gaat. Voor sommige data is ind al alles volgeboekt terwijl er nog geen eens gidsen uit zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat echt voor elke dag tm mei is.

Ik ga bijv met oud en nieuw had een voorboeking gedaan in mei (gidsen kwamen uit eind augustus) de eerste 3 opties die ik had gegeven waren al volgeboekt..

Dus als ik jou was zou ik naar t reisbureau gaan en desnoods alvast een voorboeking doen of via internet regelen

gr Jessica

• marco

Ok, maar paar maanden geleden gingen we naar het reisburo, omdat ik zag dat wat hotels vol waren enzo. Ze zeiden bij reisburo u kunt nog lang niet boeken, wij hebben contracten met hotels ….

• toverfee

ik zou je hotel niet bij een reisburo boeken want dan betaal je namelijk een bedrag p.p

via internet betaal je per kamer en is aanzienlijk goedkoper

veel hotels weten nog niet de prijzen voor mei dus waarschijnlijk is dat de reden dat je bij veel niet kunt boeken maar ze zijn er echt wel hoor

groetjes toverfee

• marco

Ok en is dat allemaal te vertrouwen dan, als je je hotel via internet boekt?

krijg je ook verzekeringen dr bij enzo?

• toverfee

op de site staat of de organisatie is aangesloten bij een garantiefonds

ik doe tegenwoordig niet meer anders boeken dan via het internet

het scheelt een hoop geld met het gewone reisburo

groetjes toverfee

• debby

wij zijn 2 wkn geleden bij het reisbureau geweest en hebben geboekt voor 12 okt.

was idd wel erg veel volgeboekt, maar met een beetje zoeken is er echt wel iets te vinden, zelfs op korte termijn. tenzij je een erg krap budget hebt, want de allergoedkoopste zijn natuurlijk als 1ste weg. Succes!!

• edith

Wij hebben 3 weken geleden geboekt voor de herstvakantie (dus over 3 weken) geen problemen alleen het hotel dat onze voorkeur had was vol en de volgende was goed, dus ik snap niet bij welke organisatie je geweest bent. Tevens hoor ik dat op de bonnefooi naar NY en daar een hotel boeken veel duurder is. Misschien kun je ze wel rechtstreeks benaderen via www.NewYork.com.