Wie kan me vertellen welk hotel beter is, hotel pensylvenia of the new yorker.
Ik ben alleen in Pennsylvania geweest. 2 x. Een keer in 1996 de tweede keer in 1999. De eerste keer ging het nog wel, de tweede keer was het al echt aan het aftakelen. Er heeft laatst iemand gewaarschuwd voor Pennsylvania, ik weet niet zeker of dat op dit forum was of ergens anders.
Op www.tripadvisor.com kun je lezen wat andere mensen van de hotels vinden. Erg handige site.
ik ben in juli in pensylvania hotel geweest en ga dit de volgende keer zeker weer doen
het hotel ligt heel centraal
tegenover madison square garden en op loopafstand van broadway,times square en empire state building
de lobby ziet er heel mooi uit maar je moet niet naar de gangen kijken als je naar je kamer gaat
wij dachten toen eerst ..oh jee waar zijn we nu in beland maar de kamers waren netjes en schoon en beneden in de lobby kun je heerlijke croissants kopen en donuts die heerlijk zijn of bagels en de koffie is ook erg lekker daar
ik vind dus een tophotel
groetjes toverfee
Ik heb die waarschuwing weer gevonden. Het was op het bord van amerika.nl; ik weet niet of de rechtstreekse link werkt maar ik probeer het toch maar:
http://www.amerika.nl/ubbthreads//showthreaded.php?Cat=&Board=1newyork&Number=1593&Forum=All_Forums&Words=&Match=Entire%20Phrase&Searchpage=0&Limit=25&Old=1week&Main=1593&Search=true#Post1593
ik heb het gelezen maar ik heb het hotel helemaal niet als vies ervaren en ik ben een zeikerd wat dat betreft hoor
een kamer hoeft van mij niet heel luxe te zijn maar wel goede schone bedden en een schone kamer
ik kan er echt niets negatiefs over zeggen dus ik boek daar gewoon weer een kamer de volgende keer
groetjes toverfee
Hallo NY-gangers,
ben er geweest in februari, ik vond het hotel wel een beetje oud. Het was eenvoudig, maar schoon. Verder ligt het op een super locatie. Ik ga aankomende februari weer een week naar dit hotel.
Dat het oud is maakt me niks uit, als het maar enigszins schoon is. Ik ga namelijk niet naar NY voor de al-dan-niet schoonheid van de kamer. Ik ben daar namelijk alleen voor het bed en de douche s-morgens.
gr Tim
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?