kerst inkopen doen!!

• mar

hoi allemaal,wij willen begin dec. een weekendje new york pakken om lekker te winkelen, we gaan regelmatig wat langer maar nu geen tijd om langer te blijven ivm werk, en meestal op doorreis vanaf jfk naar upstate ny of fla.dus mijn vraag is,hoe komen we van het vliegveld naar de stad in een beetje leuk gedeelte waar veel winkels zijn (walmart o.a.)factory outlets,een beetje leuk centraal hotel,iemand suggesties of advies graag!!! gr mar

• Aïda

Van het vliegveld naar de stad is hier al veel vaker beschrijven, gebruik daar even de zoekfunctie voor, het ligt er ook aan welk vliegveld je landt.

Wal-Mart is er niet op Manhatten, wel Kmart. En het boeken van je ticket zou ik nu alvast doen. Bij veel vluchten zijn de goedkoopste stoelen er al uit.

• Pico Bello(I lóóve Taco Bell)

FF aanhaken: Kmart is een absolute afrader.Als je echt leuk wil inkopen ga je naar Target of Linens'n things.

• Petra/VS

Ben ik het mee eens. De meest K-Marts zijn een zootje. Target heeft over het algemeen betere kwaliteit, ook dan Walmart.

Als je overigens naar outlets zoekt, is het beter buiten de stad te gaan zitten, binnen de stad vind je voornamelijk de duurdere zaken.

• Aïda

Vroeger was de Kmart echt mijn favoriete winkel maar sinds een aantal jaren maken ze er echt een zootje van. De laatste keer dat wij bij een Kmart waren, ik meen twee jaar geleden, zijn we hard gevlucht. Zonde hoor, want het was een leuke winkel.

• Jantienus

Vlakbij Ground Zero ligt ‘Century 21’:

http://www.c21stores.com/nyc.html

Dit is een typische outlet-store waar (voorral kleren) op merk gesorteerd in rekken hangen. Je vind er bekende disigners (Calvin Klein, Tommy Hilfinger,.e.d.) voor erg scherpe prijzen. Vaak natuurlijk wel oudere collecties, maar dat maakt mij niks uit.

Ik heb er flink ingeslagen en ik was niet de enige. Het was er vorige week superdruk.