goedkoop hotelletje

• thijs

hi,

ik ben van 30 sept tot 3 okt 3 dagen in NY. weet iemand een betaalbaar hotel wat nog enigzins bij t centrum zit?

• Aïda

Wat vind je betaalbaar Thijs?

• thijs

ja wat kan ik zeggen, 50 dollar in de nacht of is dat veel te weinig for new yorkse begrippen?

• Aïda

Ja, ik vrees van wel, als je dit per kamer per nacht bedoelt. Bovendien komt er nog 13, nog wat procent aan tax bij en 2 dollar per kamer per nacht occupancy tax. Maar goed, misschien kun je nog bij de YMCA terecht voor dat geld. Meer informatie over hun kamers vind je op www.ymcanyc.org Sommigen moet je aanvragen meen ik, maar anderen kun je ook online boeken. Daarnaast zijn er nog wat goedkopere hotels bij rond de 107e straat bij New York University maar ik vrees dat dat dus niet “bij het centrum” is zoals jij wilt. Waarbij ik Times Square voor het gemak dan maar voor het centrum aanzie…

• rene

Er schijnt een nonnenklooster te zijn die redelijk betaalbaar kamers verhuurt, maar die moet je ruim van te voren boeken half jaar is nu al de norm geloof ik

• Erik

Thijs,

Ik zou zeggen het YMCA op 63str. Pal naast central park. Wij hadden het pas geregeld toen we in New York zelf waren en konden dezelfde avond nog terecht.

Erik.

• Jolanda

Rene, heb je adres/website van dat nonnenklooster??

• Rene

ik zal het thuis zoeken ik heb het drie jaar geleden gekregen. Ik heb het niet nodig gehad omdat een vriend van me downtown manhatten op de 28ste verdieping een appartement heeft.

(waanzinnig uitzicht natuurlijk)

• Jolanda

Laat maar weten als je het adres hebt. Dank voor je moeite.