Ik zou graag willen weten hoe lang het ongeveer lopen is om de brug te lopen. Ik had nl ergens gelezen dat je de metro naar High st moest nemen en vandaar uit lopend richting manhattan klop dit?
Hoi Mieps,
Tuurlijk weet iemand er wat over!
Die metro weet ik niet precies meer. Kijk ter plekke effe op de Map die je gratis bij elk Metrostation kunt krijgen.
Wij hebben hetzelfde gedaan toen we voor de eerste keer in NY waren.
Toen hebben we ook een stuk in Brooklyn gewandeld. Daarna aan de boulevard van het uitzicht op de skyline en de bridge genoten met een broodje etc. Het over de brug lopen op zich is misschien 20 minuten maar gun jezelf de tijd om van het uitzicht te genieten. Bekijk de brug zelf en verwonder je over de enorme hoeveelheid dikke kabels waarmee de brug door mensenhanden is gebouwd. Kijk mensen! (Wist je dat NY, buiten Israel, de grootste jodenpopulatie heeft ter wereld? Let eens op de schoenen van de mensen. Let op fietsers! Er zijn er weinig maar gaan erg hard soms en de brug heeft een voetgangers en fietsers helft, door een witte (kan ook wel geel zijn ofzo maar dat ben ik vergeten) streep is dit aangegeven en je bent er zonder erg overheen. Kortom, neem er de tijd voor want dan is het het leukst. Wij hebben er zeker twee uur ofzo over gedaan, dus metro, wandelen, enz.
Veel plezier en doe NY de groeten van me.
Wim
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?