grand union

• johan

Ik ga volgende week naar new york, ik logeer in grand union, is iemand daar wel eens geweest, ligt het centraal en hoe is het hotel?

• Aïda

Nee, niet geweest, ja, redelijk centraal op de 32e straat in de buurt van Empire State meen ik en voor 3: (sorry, beetje haast) kijk eens op www.tripadvisor.com. Was wel aardig meen ik (ben zelf recent aan het zoeken geweest voor december dus vandaar dat ik het weet).

• jose

Hallo johan,

Volgende week ga ik ook naar dit Hotel. het ligt twee blokken van het empire state building.

Ik weet alleen nog niet hoe daar op de goedkoopste manier te komen vanaf Newark Airport.

Misschien nog tips?johan schreef:

>

> Ik ga volgende week naar new york, ik logeer in grand union,

> is iemand daar wel eens geweest, ligt het centraal en hoe is

> het hotel?

• johan

Wij vertrekken woensdag, wanneer ga jij??

• jose

Ja ,wij gaan ook woensdag.

11.30 vanaf schiphol.

Misschien tot ziens.

groeten,

Jose

• Barbara

Een vriendin en ik zijn twee weken geleden in NY geweest in Hotel 31 (op East 31st street), dat is één straat verder dan Hotel Grand Union.

Wij hebben v.a. Newark (bij de taxi standplaats) de taxi genomen die 45 dollar kostte. Dat is dan exclusief tolgeld (dat voor je eigen rekening is). Uiteindelijk kwamen we rond de 75 dollar uit en deden er zo´n 20-25 minuten over.

Je kan ook de shuttle bus nemen die goedkoper is. Maar ik weet niet hoe lang je dan onderweg bent.

Verder is de ligging van het hotel prima, 10 a 15 minuten van Grand Central, en 2 seconden van de subway op 33rd Street (die overigens ook naar Grand Central gaat).

Wij overwegen ook om volgend jaar naar Hotel Grand Union te gaan, dus ik ben benieuwd hoe het jullie daar is bevallen.

• claudia

IK heb er erg veel zin in, ik land alleen op JKF, wij willen met de taxi, weet iemand de kosten hiervan?

• caroline

Vanaf JFK kun je ook met de trein/metro naar manhattan.

Voor prijs en reisduur zie http://www.mta.nyc.ny.us/mta/airtrain.htm.

Succes