Wat is een goed hotel in new york ???

• Roy

Kan iemand me een goede tip geven over een hotel in het centrum van manhatten.

Alvast bedankt, roy.

• Natasja L.

Wat is je budget??

• Roy

Buget ongeveer 150 - 200 euro kamer per nacht.

• Aïda

Ik ga in december en heb hotel Milburn geboekt voor 169 dollar per nacht (excl. tax). Ik zou gewoon Expedia eens laten zoeken op beschikbare hotels (en vervolgens naar prijzen zoeken op de sites van de hotels zelf, dat wil ook nog wel eens schelen) en vervolgens op www.tripadvisor.com zoeken naar reviews over die hotels.

• Natasja L.

Wij gaan dit jaar voor de tweede keer naar Hotel Park Central. Vorig jaar is dit zo goed bevallen. Perfecte ligging. Als je het hotel uitstapt dan ligt rechts ( 2 blocks) Central Park en links Times Square. Fifth Avenue ligt op 2 blocks, Broadway 1 block, Rockefeller Center 8 blocks. De kamers zijn ruim. Als je wat meer betaalt, dan kan je ook een kamer op de conciergelevel krijgen. Dat betekent gratis ontbijt, 's middags om 17:00 uur (tot 19:00 uur) staan er lekkere snacks en hapjes klaar. Je kan zoveel frisdrank pakken als je wilt. Ook kan je dan gratis gebruik maken van het internet. De prijs van een gewone kamer varieert in november tussen de 145 euro en 202 euro per kamer per nacht. In december liggen de prijzen wat hoger. We hebben ook nog naar hotel Belvedere gekeken, op de site van Tripadvisor, wordt dit hotel zeer positief beschreven. Het is een 2 sterren hotel. Park Central 3 sterren. Kijk eens op deze site www.tripadvisor.com of op expedia.com. Succes met het uitzoeken van je hotel.

• Natasja L.

Sorry, ik heb een foutje gemaakt, links ligt Central Park en rechts ligt Times Square

• Roy

bedankt voor de hulp, wil april/mei 2005 gaan.

heb ook belverdere gezien, vrouw wil graag naar new yorker.

ik moet haar nog duidelijk maken wat een goed hotel is.

de groeten Roy

• Suus

Roy,

Ik heb in 2000 in het Belleclaire Hotel gezeten aan Broadway en dat is mee heel erg goed bevallen. Lekker centraal en pal aan de drukste straat van NYC.

In november ga ik weer en dit keer heb ik het Pensylvania Hotel geboekt. Schijnt een van de meest gewilde hotels te zijn door de ligging en de niet al te hoge prijzen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Marianne

• Roy

Hallo marianne,

Wij gaan in mei 2005 naar new york, ik zou graag van jou vernemen wat de bevindingen zijn van het pensylvania hotel.

Zou je ons dan kunnen e-mailen op royclaudia@planet.nl

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet Roy en Claudia.

• Natasja L.

Voor degene die naar het Pensylvania hotel gaan, hoop ik dat de reviews die ik op internet gelezen heb niet serieus zijn. Want als je op Tripadvisor.com kijkt (en meerdere sites waar hotels worden beoordeeld), staat dit hotel op plaats 306 ofzo met zeer slechte ervaringen van voorgaande gasten. Tuurlijk, het blijft een mening van een ander, en er zullen vast ook mensen zijn die het wel als een goed hotel ervaren hebben, dus ik hoop voor jullie dat het allemaal zal meevallen. Toverfee schreef dat het een geweldig hotel was. Ook schreef ze dat je niet alles moet geloven wat de mensen schrijven en dat is ook wel zo, maar als het hotel op zoveel verschillende sites negatieve reviews krijgt, zou ik toch gaan twijfelen. Voor dat geld heb je ook goede andere hotels met betere reviews. Zorg in ieder geval dat je een “renovated room” hebt. Veel succes!