reserveren shuttle bus

• mieps

Is het waar als je op jfk aankomt je dan eerst in de hal moet reserveren voor de shuttle bus??

alvast bedankt

• nanettees

Klopt, volg de bordjes! Je loopt zo tegen die balie aan. Je moet ongeveer 20 min wachten en dan wordt je gehaald door de chauffeur. Die haalt daarna ook andere passagiers op, dit kan ongeveer een uur duren! Hangt er een beetje vanaf of je de eerste of laatste bent die wordt opgehaald. Daarna wordt je volgens volgorde bij je hotel afgezet. Dit kan ook lang duren als je bv als laatste wordt afgezet, maar je ziet ondertussen wel een gedeelte van de stad wat mooi meegenomen is natuurlijk!

Veel plezier in New York!

• toverfee

wij zijn in juli in new york geweest en hebben toen niet van tevoren gereserveerd voor de shuttlebus

bij de shuttlebus staat een persoon die kaartjes verkoopt en je kunt dan gewoon mee

de kosten waren 16 dollar p.p en kinderen gratis

groetjes toverfee

• Armand

Je hoeft inderdaad voor de rit JFK - Manhattan niet te reserveren. Andersom is echter wel aan te raden! Ze pikken je dan ruim vantevoren op, zodat je genoeg tijd hebt om door de security etc. te komen op JFK. Kosten zijn 17 dollar per persoon per rit.

Groet, succes,

Armand

• Maaike Bes

Als je voor de terugweg wil reserveren kan je dit dan bij de chauffeur doen of moet je dit op JFK zelf doen

• mieps

of misschien bij je hotel???

• Patrick (limburg)

Toen ik in LA was heb ik ook gebruik gemaakt van zo'n shuttlebus. We hebben toen in het hotel de reservering gemaakt om van het hotel naar het vliegveld te gaan.

• Armand

Inderdaad. Gewoon even je hotel-receptie even laten bellen met die gasten, dan weet je ook zeker dat het goed is. Dat hebben wij ook gedaan. Op JFK zeiden ze me (van Shuttle-bus zelf) dat ik 2 dagen voor de terugrit even moest bellen om te reserveren. Dat laten doen door hotel. Niets aan het handje. Half 2 opgehaald, half 3 op het vliegveld. Ruim op tijd voor de security-check etc.

Armand

• Ellentje

Dus met een shuttlebus wordt je afgezet aan je hotel bij aankomst, maar dus ook weer opgehaald voor deur van je hotel? Mits reservatie uiteraard… waar kan je de reservatie voor de aankomst boeken op internet? Of hoeft dit dan helemaal niet?

• Nicole

gaat prima via internet! www.supershuttle.com.