aantal vraagjes

• sandy

Hoi,

Ik ben van plan om samen met een vriendin in January of February 5 dagen naar New York te vertrekken.

Kan iemand mij vertellen wat de gemiddelde temperaturen dan zijn?

Welke maand is het over het algemeen kouder,in january of in february,of maakt dat geen verschil?

Wij willen heel graag de lower Manhattan citytour gaan maken,maar waar kun je deze tour boeken?

Kan dat al voordat je vertrekt,ik heb namelijk gehoord dat het heel gauw is uitverkocht?

Hebben jullie mischien nog ideen van wat we allemaal moeten gaan zien/doen daar??

Heb namelijk geen idee hoe of wat,dit is de eerste keer dat we naar amerika gaan,ben nooit verder dan Egypte geweest:-)

O en wat ik ook nog graag zou willen weten is of je vanuit New York een dagje naar een andere (grote/bekende) stad kunt gaan?

Welke grotere en bekende steden liggen in de buurt van New York?

Als wij op het vliegveld aankomen(JFK) dan moeten we met eigen vervoer naar het hotel(waarschijnlijk pensylvania hotel),wat is het goedkoopste vervoersmiddel om vanaf het vliegveld naar het hotel te komen??

Hoop dat iemand me meer info kan geven.

Alvast bedankt!:-)

Groetjes,

Sandy.

• Sandra

Hoi Sandy!

Qua vervoer van het vliegveld naar je hotel kun je een shuttlebus nemen ($17 pp) of de taxi($45).

Ik denk dat je het beste alleen NY kan bezoeken. In 5 dagen kan je de meeste dingen goed bezoeken. Een andere stad zou ik zelf niet doen!

Januari is het koudst. Maar beide maanden kan hetbehoorlijk koud worden hoor!

Kijk eens op het prikbord voor leuke dingen om te zien! Er zijn er genoeg!

groetjes, Sandra