FAO Schwarz

• Armand

Overigens, als er mensen zijn die zich (net als ik) zijn aan het verheugen op een bezoekje aan de grootste speelgoedwinkel van NY………ook FAO Schwarz is wegens een (grootse) verbouwing gesloten. Geen idee wanneer ie weer open gaat helaas, dat stond nergens vermeld.

Groet,

Armand

• Aïda

Ik had begrepen dat-ie definitief gesloten zou zijn, maar ik kan me vergissen natuurlijk.

• Meredith

Ik heb er 2 weken geleden nog voorgestaan en het is tijdelijk gesloten ivm een verbouwing, niet definitief. Ook de Disneystore werd trouwens verbouwd.

• Armand

Disney is 5 oktober weer geopend, is overigens wel heel erg leuk moet ik zeggen!!

FAO gaat wel weer open, er hangen blaadjes op de deur dat je kunt solliciteren….

Armand

• Matz

Oei, dat is jammer! Ik ben vanaf 25 oktober een week in NY en FAO Schwarz stond hoog op m'n verlanglijstje. Iemand enig idee wanneer ongeveer de opening is? Van hun website word ik ook niet veel wijzer…

• P.P

Ik kom net terug uit N.Y, maar hij gaat voorlopig nog niet open!

Toys R Us (Times Square) is ook al de moeite waard hoor!

• Petra/VS

Ik heb gelezen, dat ze de winkel in New York voor het Kerst seizoen 2004 open willen hebben. Maar wanneer dat precies is, weet ik niet.

• Armand

zou goed kunnen, maar voor mijn gevoel is dat wat snel al…..

Voor mij was het ook een teleurstelling. 2 Weken geleden was er binnen nog niet heel veel, op bouwstellingen en machines na……helaas helaas helaas