Hallo allemaal
Mn eerste berichtje op dit prikbord en gelijk over de kerstsfeer in NY!
Wij, mn man en ik gaan 5 december voor de 11de keer! naar NY speciaal vd kerst, een echte die hard dus!
We hebben wel eens sneeuw meegemaakt, wel eens veel regen, 1 keertje was het die periode ong. 20-25 gr overdag en ‘savonds ong. 15 gr dus eigenlijk veel te warm vd tijd, de kerstmannen liepen in bermuda’s!
De kerstboom blijft fantastisch, vooral 'savonds.
Een tip: ga ‘s-avonds als de winkels dicht zijn of tegen sluitingstijd langs de mooie verlichte etalages van o.a. Lord en Taylor, Saks on 5th en Macy’s want overdag staan hier soms lange wachtrijen!
Wij logeren meestal in Milford
plaza, prijs kwaliteit verhouding is erg goed en de ligging perfect, nl een zijstraat van Times Square.
Ik kan niet wachten tot het 5 dec. is, je begrijpt hieruit dat de
sint mijn huis voorbij gaat, de kerstboom wordt nl rond 1 dec. al gezet, even als mijn kerstdorp, ieder jaar koop ik speciaal 1 of 2 dingetjes hiervoor. Als je in NY land hoor je kerstmuziek vanaf de luchthaven tm de thuiskomst, alleen is het dan wel eventjes wennen, beetje afkickverschijnselen bij thuiskomst en daarom zet ik de kerstboom alvast van te voren, kan ik gelijk verder met de sfeer proeven.
Voor een ieder die rond de kerstperiode gaat, heel veel kijkplezier!!
Een echte NY fan!