NEW YORK

• kurt

Ik zou graag mijn planning voor New York eens testen aan planning van iemand anders.

Ik logeer in New York 1 week, en zou graag een planning hebben om te vergelijken.

Kan iemand me helpen?

Thank ya!

• Kim

ik heb geen planning! Ik zie wel als we daar zijn!

• Pris

Hallo,

Mijn vriend en ik vertrekken morgen voor een week naar New York en mijn vriend en ik hebben wel een planning gemaakt. Ehm ik weet niet wanneer jij gaat,maar als ik terug kom zou ik hem wel kunnen inscannen, we hebben hem namelijk geschreven. Wij hebben een planning gemaakt met behulp van de capitoolgids, deze planning hebben wij echt nodig, want er is zo veel te zien en wij willen zo veel mogelijk zien. En zo missen we als het goed is niks. En zo hebben we ook de tijden wanneer wat open is op papier geschreven en gaan we per buurt dingen bezoeken, anders ben je te veel tijd kwijt aan reizen van het een naar het ander.

Nou hoop dat het een beetje duidelijk is en als je onze planning wil dan kan je die best krijgen.

Groetjes Pris

• kurt

Hoi,

Ja die planning zou zeker en vast welkom zijn. Dus ja, je mag die scannen als je terug bent.

Alvast bedankt!

Geniet van New York en hoop dan in de toekomst je planning te krijgen.

Bye

Kurt

• Sandy

Hoi hoi,

Ook ik ben zeer geinteresseerd in je planning!

Ik ga in February voor het eerst naar New york samen met een vriendin en zou niet weten wat we allemaal kunnen verwachten en kunnen gaan bezichtigen etc.

Wat ik nog graag zou willen weten is welke grotere steden er in de buurt van New york liggen en die een bezoekje waard zijn????

Weet iemand dit?

Mijn emailadres is: griecolover@hotmail.com

Zou het leuk vinden als je je planning mailt.

Alvast veel plezier in New York! :-)

Groetjes,

Sandy

• POEL

Hallo, wij zijn net een dag terug uit New York. Wij hadden ook een beetje aan de hand van de capitoolgids een planning gemaakt. Dat is echt heel handig. Per wijk een halve dag ongeveer. Dus beginnen bijvoorbeeld in lower manhattan (wallstreet, brooklynbridge, WTC, liberty-island) en dan omhoog.

Alleen, soms is er zoooo veel te zien op 1 plek dat je er gewoon niet wegkomt, of wilt. Bijvoorbeeld in Soho kwamen we niet weg omdat er zoveel leuke winkels waren of rondom Times Square, daar is echt zoveel te doen. Dus in de loop van de 10 dagen hebben we gewoon dingen moeten skippen. Maar dan kun je van de dingen die je wel heb gezien echt genieten.

Dus ik zou zeggen: schrijf op wat je echt wilt zien, de geijkte bezienswaardigheden heb je echt wel tijd voor, en gebruik dat als leidraad. Ik zou het knap vinden als je echt van uur tot uur alles gaat bekijken en er tegelijkertijd van genieten. Wij gaan gewoon nog een tweede keer. En misschien wel een derde keer ook ;-).

Veel plezier in ieder geval.

• Nienke

Ik heb een heel leuk boekje, 100% New York gekocht en daar staat Manhattan in 6 wijken verdeeld in. Er staan allemaal anders dan anders en natuurlijk ook de geijkte dingen in. Per wijk is een wandeling uitgestippeld waarmee je langs alle bezienswaardigheden komt. Echt een heel leuk, duidelijk boekje en van september dit jaar, dus ook up to date. Ik zou er eens in kijken als ik jou was.

Groetjes,

• roy

Waar krijg je dit boekje ????

• Armand

helemaal mee eens, alleen hebben wij het andersom gedaan 2 weken geleden. Wij zijn boven in NY begonnen, en naarmate de week vorderde, verder naar beneden gezakt. Een planning per ‘'wijk’' of stadsdeel is zeker aan te raden, want je loopt rn of reist je suf als je niet uitkijkt! En ik zou inderdaad ook zeker vantevoren uitzoeken wat je absoluut WEL wilt gaan zien en wat niet. Dan kan je inderdaad wat meer tijd uittrekken als je iets echt leuk vindt en langer wilt blijven…

Succes, arooyakkers@hotmail.com als je nog meer info nodig hebt.

Armand

• Sonja

….. Ik durf het bijna niet te vragen… maar ga ik ook zo'n planning van je?

Mijn e-mail is: sonjavdv@hotmail.com

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Sonja