Harlem

• Daan

Hai,

ik vertrek aanstaande zaterdag voor 8 dagen naar NY. Mijn vraag aan degene die al eens geweest zijn is:

Hoe veilig is Harlem?

Kun je je daar veilig vertonen? Of kun je het beter mijden?

Het lijkt ons nl. een interressant gedeelte van NY met al zijn Soul-geschiedenis.

Alvast dank,

Daan

• inge

Hey Daan,

Ik ben vorige week terug gekomen uit Amerika. We zijn ook in New York geweest. We hebben in New york de Harlem Gospel tour gedaan. De reisleider vertelde ons dat het in Harlem allemaal een stuk beter geworden is. Je kan er dus gewoon komen. Misschien dat het in de avonduren anders is maar overdag zag het er geweldig uit. Een hoop mensen op straat en er zijn een heleboel dingen die je kan gaan bekijken zoals het oudste huis van New York.

I hope you'll have a great time in NY!

Inge

• silke

..

Harlem is absoluut veilig. Ik had eerst ook mijn bedenkingen maar wij zijn er met de metro heengegaan (3 vrouwen)..We hebben er een middag en een avond doorgebracht..woensdag is er amateur night in het apollo theater was echt geweldig! Wij zijn gewoon met de metro teruggegaan,en hebben ons geen minuut onveilig gevoeld.Dus een absolute aanrader.

• ilsewillemen

hoi

wij zijn op een zondag morgen naar een gospeldienst geweest in harlem..geweldig!!! en veilig

heb daar echt met kippevel gezeten.

Zorg wel dat je er ruim van tevoren bent..er zijn 2 diensten in the Abyssian church

rond 9 en 11 uur geloof ik..staat in de meeste boekjes wel..maar wij waren er vrij op tijd maar hebben in de rij gestaan voor de dienst van 11 uur.

Zorg dat je er wel fatsoenlijk uit ziet.het blijft een kerkdienst en doe gewoon mee met de dienst dat willen de echte gospelgangers ook.

Zeker de moeite waard en trouwens zeer makkelijk zelf te doen ipv veel dollars aan een georganiseerde tour te besteden.

Veel plezier!