Delta of Continental?

• Ellentje

Hoi iedereen,

Kan iemand me wat meer vertellen over de 2 luchtvaartmaatschappijen Continental en Delta Airlines, wat zijn de voor- en nadelen van beide vluchten en hoeveel kilo's zijn toegelaten?

Groetjes!

• Andy

Ja dit wil ik ook wel weten omdat wij 10 maart naar New York vliegen met Delta.

• EvD

Het verschil is dat Delta vliegt op zijn kop en continental niet, :)

• Jan

Kilo's weet ik niet, zou ik over bellen als ik jou was, maar wat ik wel uit ervaring weet is dat beide maatschappijen zeer goed zijn in hun service aan boord.

Groeten jan.

• Barbara

Bij Continental mag je 64 kilo p.p. meenemen. Continental was ons best bevallen. Wij vlogen met een Boeing 777. Ik weet niet hoe het bij andere maatschappijen is, maar bij Continental hoefde je NIET te betalen voor een hoofdkussen, dekentje en oordopjes, want die lagen standaard bij elke stoel.

Ze kwamen ook regelmatig langs met drinken (wat erg prettig is op zo'n lange vlucht) . Echter, wat wij alleen een minpuntje vonden, was dat er nogal een lange tijd tussen de (2) maaltijden zat. Dus misschien als tip: neem wat lekkers mee voor in het vliegtuig. Maar al met al waren we dik tevreden met Continental.

• Sandra

Ik vlieg in december met Delta en we mogen 64 kg pp meenemen (2 koffers pp).

Voor de rest weet ik niet hoe de service is…Barbara schreef:

• Amber

Hoi,

wij hebben 2x met delta gevlogen en de service was erg goed, ook bij hen hoefde er niet betaald te worden voor kussen, dekens en oordopjes. Ik ben er heel tevreden over5 en we vliegen in de cember were met Delta.

• Andy

Mag je 64 KG meenemen pp ? zoveel ?

Dat ben ik niet gewend :) als ik naar thailand ga bijvoorbeeld dan mag ik maar iets van 30 KG mee pp.

Nou dat is mooi dan kan er meer mee terug :)

• René

Delta staat er om bekend dat ze de meeste mensen in hun vliegtuigen proppen heb ik gehoord. Mijn ervaring is dan ook dat ik weinig beenruimte had (ik ben 1.96 m)

• Paul

Hey andy,

Ga je anders annuleren als andere delta is tegengevallen?

gr Paul