Nee hoor ik ga zeker niet annuleren ik heb net zelfs er een dag bij geboekt dus ipv 5 dagen nu 6 dagen om toch lekker een extra dag speling te hebben
Gr
Andy
wordt je vlucht beter als je langer gaat?
Dat heeft niks met de kwaliteit van Delta te maken 1, 6, 21, dagen je gaat 1x heen en 1x terug. Die dag heb je natuurlijk nodig om bij te komen van de die vlucht;)
geintje hoor ik zit een beetje te stangen.
Ik vlieg altijd met united, zonder overstap. Daar hebben ze altijd ouwe tangen in dienst dus overal is wel wat en beenruimte heb je nooit genoeg in een vliegtuig.
veel plezier in NY. Ga eten bij Katz en bij sylvia's soulfood, gewoon leuk om een keer mee te maken.
Hoi
OK, voor Michel is het wellicht te laat maar voor anderen heb ik wel een tip.
Zorg er inderdaad voor dat je er vroeg bij bent en vraag dan om een plaats bij de nooduitgang. Ze hebben ook plaatsen met extra beenruimte, dit zijn de plaatsen eerste plaatsen direct na de tv-schermen (bij Delta tenminste). Als je hierom vraagt en het kan nog kan je dit lekker veel beenruimte opleveren. Wel zo vroeg mogelijn inchecken dus. Op de terugweg konden we pas onze voorkeur kenbaar maken tijdens het aan boord gaan, maar toen is er ook iets geregeld.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?