aantal vragen newyork..

• Bart

Hallo,

ik ga ook op 29 nov naar new york, zelfde hotel. Dus mocht je vragen hebben dan hoor ik het eventueel wel.

• Sonja

Toevallig! Welke vlucht heb je?

• Crien

Ik ben net terug van een kleine week NY en zat ook in het Pennsylviana Hotel. Prima hotel hoor! We zaten in een 3 persoonskamer op de 6e verdieping, alles schoon en ruim. Goede bedden, lekkere douche. De centrale ligging is echt een voordeel. Je stapt zo uit het hotel de metro (Pennstation) of de stad in. Je zit op loopafstand van het Empire State Building, Macy's en andere grote winkels (H&M zit er vlak naast), Times Square, en Central Park in ook goed te lopen vanaf het hotel.

Om 12.00 uur moet je uitchecken als je weggaat en mocht je je bagage willen stallen, dan kan dat voor $ 4 per tas of koffer.

Ontbijten kun je in de buurt. Koffie bij Starbucks met een cinnamon roll of Banana nut bread: niks mis mee!!!

Veel plezier daar! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.

• Sonja

Hoi Crien,

Bij wie heb jij het hotel geboekt? En had je een standaard kamer of een gerenoveerde kamer?

Groetjes,

Sonja

• Brat Esland

Hi,

Wij zijn sinds zaterdag terug van een weekje NY. We zaten in het Pennsylvania en dat was echt super. Van een verbouwing is niets te merken, de kamers zijn allemaal goed (ook de niet gerenoveerde kamers) en de ligging is echt super.

Wanneer we nog eens terug zouden gaan zou ik dit hotel zeker weer boeken. Alles is goed geregeld en schoon.

Ontbijten bij Andrew's is een aanrader (straat aflopen richting Times Square) en kleiding is overal goedkoper dan in NL. Of je nu op in Soho of bij Macy's gaat,maakt allemaal niet uit.

Dit hotel hadden wij rechtstreeks via internet geboekt op de site van het hotel, ook het vliegtuig zelf geboekt via vliegwinkel. We vlogen met Continental, wederom een aanrader, goede service en voor iedereen een apart scherpmje in de stoel voor je, kun je de hele reis film kijken of wat spelletjes doen, gaat snel voorbij zo.

Veel plezier dus,

er is genoeg te beleven.

• Astrid

He, wat grappig. Ik ga ook op 27 april 2005 naar NY in Pensylvania hotel. Schijnt niet zo'n best hotel te zijn. Doorgezakte bedden .Heb op een andere site gelezen dat je dan moet gaan klagen over de bedden .Krijg je een andere kamer (een gerenoveerde) met betere bedden. Misschien zie ik je daar wel in april 2005. Groetjes, Astrid.