Geldzaken in new york

• Roy

Hallo, mijn vraag hoe kun je het beste betalen in new york, en hoe kan ik het makkelijkste aan geld komen in new york ( visa,mastercart,travelerchecks) ????

Met vriendelijke groet Roy.

• edith

Gewoon uit de muur met je giro pas!

• Roy

En als je geen giropas hebt dan.

• POEL

Travellercheques, bestaan die nog anno 2004? Nee, je kan gewoon overal pinnen. Zelfs bij sommige McDonalds heb ik pinautomaten gezien. Let op: ATM. Dat zijn pinautomaten. Verder stikt het van de banken, bijv. North Fork Bank, waar je binnen en/of buiten kan pinnen. Ook makkelijk is betalen met je creditcard, VISA oid.

Echt, je gaat je geld daar heus wel kwijtraken. Daar zorgen ze echt wel goed voor :).

Veel plezier.

• EvD

Bank overvallen!!

• rene

volgens mij kan je geen giro kaart gebruiken. Ik moest ook een mastercard aanschaffen

• Jantienus

Betaal gewoon zo veel mogelijk, zo niet alles met je creditcard.

Ik heb zelfs kleine bedragen van zo'n 3 dollar (bij Duane Read) met m'n Visa card betaald. Afgezien hiervan hadden we zo'n 300 dollar cash bij ons voor de tips (1 dollar biljetten), e.d.

• René

Net mijn afschriften binnen, als je geld opneemt betaal je 4,5 dollar als je betaalt met mastercard betaal je 0,11 dollar dus raadzaam zoveelmogelijk met creditcard tebetalen.