broadway

• ernst

Ik ken zelf niet zo veel van musicals… over 14 dagen vertek ik naar NY en wil daar graag een musical zien…

Welke is absoluut een aanrader? Voor mij hoeft het niet een bekende te zijn, zolang het maar een goede en prijselijke show is.

Ik zou mijn ticketten willen kopen in reductie wat naar t schijnt mogelijk is op de broadway zelf.

Graag jullie ervaringen…..

Alvast bedankt!

Ernst

• Henny

Hoi,

Wees wel kritisch in je bezoek aan een musical.

Ga niet naar: MILLY… Dat is echt: O,O!!!

Ik ben er ook weer half november en lees daar het aanbod.

Mocht ABBA er nog zijn: DOEN!!!!!!!!!!!!Geweldig

Koop je tickets op Time Square…je moet in de rijstaan, maar het scheelt de helft!

Heel veel\plezier…ga zeker naar Guggenheim en groet our MIss Liberty..ik kus haar vanuit de verte!

Miss Henny!

• toverfee

the lion king

groetjes toverfee

• Debby

Inderdaad kun je beter je kaarten halen op Time Square. Het scheelt veel op een kaartje. Maar wees er vroeg bij want het is er altijd druk.

• Mindy

Je moet zeker weten naar de Lion King gaan… een aanrader. Mamma Mia moet ook ontzettend goed zijn.

Ikzelf heb kaartjes via het internet besteld. Zijn ze wel wat duurder maar ben je wel verzekerd van een plaats. Website is: www.ticketmaster.com.

Veel plezier in NY…

Groetjes Mindy

• Helma

Wij zijn afgelopen donderdag naar de Lion King geweest. Wij hadden nog nooit zo iets moois gezien (en zijn heel wat gewend). Het was prachtig omdat echt alles door mensen werd vertolkt. Daar bedoel ik mee dat ook het decor door mensen werd ingevuld. Het was echt fantastisch. By the way…. wij hadden kaarten gekocht bij het boeken van onze reis, maar het is inderdaad mogelijk om dit via tal van andere mogelijkheden doen (goedkopere).

Veel plezier in elkgeval!

Gr. Helma

• Petra/VS

De Lion King is vrijwel nooit bij TKTS (waar je dezelfde dag tickets kan kopen voor tot de helft van de prijs) te koop. Als je tickets voor een show koopt, koop ze dan niet van een hotel! Bij het theater zelf zijn ze verder het goedkoopst.

Ik raad 42nd Street aan, dat is een echte Broadway show en hij gaat na januari weg.

• ilsewillemen

lion king…enne ze heeft gelijk bij ticketmaster sta je uren id rij en niet voor de grote voorstellingen hoor..Die kaarten zijn allang op tegen die tijd,trowens als je met meerder bent heb je de kans dat je niet bij elkaar id buurt zit of dat er niet genoeg kaarten van tevoren zijn.

gewoon van tevoren via internet bestellen en daar ophalen.

hebben wij ook gedaan…ging goed en was geweldig

veel plezier

• jeanette

Mocht Times Square te druk zijn is er nog een TKTS in New York gevestigd op :

TKTS ® Lower Manhattan Theatre Centre at South Street Seaport ( the corner of Front and John Streets, the rear of the Resnick/Prudential Building at 199 Water Street )

• Priscilla

Hallo,

Wij zijn naar de lion king geweest en gewoon bij het theater waar hij speelt de kaartjes gekocht, er is altijd wel plek als je aan het begin van je trip daar gewoon de kaartjes haalt.

De kaartjes zijn 40, 60, 80 of 100 dollar!! En met alle prijzen zie je het goed, het is een super voorstelling in een super theater!!

Veel plezier!!