Hallo,
Ik ga 10 november naar NY, heeft iemand nog leuke tips.
Bij voorbaat bedankt.
Tja, er is natuurlijk al veel besproken op dit forum wat je kan doen in New York. Ik heb nog wel wat tips voor je. Je vraag is wel heel algemeen, dus misschien ken je ze al:
- Schaatsen in Central Park. De Wollman Rink werd in 1950 geopend door een gift van Mrs. Wollman. Vandaag de dag is het in handen van Donald Trump. Hij heeft de schaatsbaan in 1986 overgenomen.
- Als je graag eens biertje pakt, dan moet je eens naar de Heartland Brewery gaan. Heartland Brewery zit op verschillende locaties in Manhattan. Wij hebben gegeten (en gedronken) bij Union Square. Goed eten, en natuurlijk genoeg keus uit vele verschillende biersoorten. Maar degene die je echt moet proberen is “Old Red Nose Ale”. (www.heartlandbrewery.com)
- Statue of Liberty bij zonsondergang, erg mooi om te zien, perfect om foto's te maken.
- Brooklyn Bridge by night, fantastische uitzicht. (eten bij River Cafe met uitzicht op de Bridge en Skyline)
- Bekijk de werken van de “street artists” bij het Metropolitan Musuem of Art. Als je goed zoekt, kom je nog wel eens iets moois tegen.
- NBC studio tour
- Doe de groeten aan je thuisfront door vroeg bij het NBC gebouw te staan. Daar wordt elke ochtend live de Today Show opgenomen. Rijen met mensen en spandoeken staan daar om de groeten te doen. Soms treed er ook een artiest op, dus als je geluk hebt zie je nog een celebirty.
- de Time Warner Center gevestigd aan Colombus Circle. Prachtig qua architectuur, dus al mooi om te zien als je van architectuur houdt. Er zit een compleet winkelcentrum in, met exclusieve winkels, en je hebt er een prachtig uitzicht op Colmus Circle en Central Park.
- The Naked Cowboy op Times Square, de dropsgek van New York zullen we maar zeggen.
- Na een wandeling door Little Italy lekker eten bij Da Nico, geweldig Italiaans restaurant.
- bezoek lounge The View in het Marriott Marquise Hotel, deze bar zit op de 47e verdieping, en heeft een 360 graden draaiende vloer met een fantastisch uitzicht over New York.
Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt. Je kan dit doen als je de andere gebruikelijke sightseeings hebt gedaan.
Veel plezier!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?