pinnen

• Joke en Guus

Misschien een stomme vraag, maar ik lees iedere keer de tip om een creditcard mee te nemen. Kun je niet gewoon pinnen in NY????

• toverfee

natuurlijk kun je gewoon pinnen in NY

vaak ook in de hotels maar een creditcard is wel heel gemakkelijk

bijv bij het inchecken in je hotel dan vragen ze om een creditcard

of bij het huren van een auto vragen ze ook om een creditcard,als je dat niet hebt moet je vaak een hoge borgsom betalen

groetjes toverfee

• René

Als je geld uit de muur haalt kost dat 4,5 dollar per keer, betaal je met je creditcard in de winkel of restaurant betaal je o,11 dollarcent per keer

• Amy

In winkels pinnen gaat niet. Je kunt bij een bank wel geld pinnen maar verder kun je er bijna nergens iets met je pinpas. Creditcard wordt zonder morren overal geaccepteerd.

• tine

Is het mogelijk om met een Giropas van de Postbank geld op te nemen en te pinnen in New York. Ik ga er namelijk 26 november naartoe en wil niet al te veel dollars meenemen uit Nederland.

ergens is mij verteld dat als er een Maestro tekentje op je pas staat, je overal in het buitenland geld kunt opnemen, mij lukt het wel in Frankrijk en Duitsland, maar met New York heb ik nog geen ervaring,

Wie kan me helpen?

• Patrick (limburg)

Ik ben zo'n 3 jaar geleden in New York en de rest van Amerika geweest. Je kunt met je bankpas met Meastro logo gewoon in de USA pinnen en betalen. Een creditcard is zowiezo geen probleem die accepteren ze altijd.

• hubert

Met het Postbank Betaal en Royaal pakket is pinnen gratis. En je creditcard ook….

Anders pin je voor 1,82 met de Postbank